Yılın son C Level Club buluşmasında 2022 Küresel Pazarlama Trendleri konuşuldu
Marketing Türkiye’nin düzenlemekte olduğu C Level Club 2012 yılından bu yana C Suite Üst Yöneticilerin bilgilendirme ve networking platformu oluyor. 2021’e veda etmeye hazırlanırken Shangri-La Bosphorus İstanbul’da gerçekleşen yılın bu son buluşmasında Deloitte’un 2022 Küresel Pazarlama Trendleri raporu da açıklandı.
Deloitte’un 2022 Küresel Pazarlama Trendleri Raporu’nun açıklandığı gecede, C Level Club davetlileri keyifli anlar geçirdi.
Deloitte’un yılın son C Level Club buluşmasında açıkladığı 2022 Küresel Pazarlama Trendleri Raporu küresel ölçekte Türkiye’nin de dahil olduğu 19 ülkeden 11.500 tüketicinin ve 1.099 üst düzey yöneticinin katılımıyla gerçekleştirilen araştırmalarla zenginleştirildi. Rapor, güveni geliştiren ve insan ihtiyaçlarını karşılayan müşteri deneyimlerinin tasarlanması ve büyüme için pazarlamanın itici güç olduğunun altını çiziyor.
YKB Head of Corporate Communications Arda Öztaşkın, TAV CMO’su Aylin Alpay, TAV Pazarlama Direktörü Barış Akdoğan, Akbank Marka ve İletişim Başkanı Beril Alakoç, Digital Advice Lab Kurucusu Berk Kuşaksız, Watsons Ticaret ve Pazarlama Direktörü Cem Demiröz, Pozitera Pazarlama Direktörü Gizem Erenay, Vaillant CMO’su Hazım Bumin, Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Kerem Erberk, Arçelik Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi, TV Ekstra Genel Müdürü Merve Puhaloğlu Eraslanoğlu, Watsons Marketing Communications Manager Merve Urkun, Sahibinden CMO’su Nazım Erdoğan, Yolcu360 Chief Brand Officer Samet Ensar Sarı, Lenovo Pazarlama Müdürü Şeyda Göztepe, Edenred Türkiye CMO’su Zeynep Ege Dura, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, Vodafone Türkiye Head of Marketing Ayşe Fıçı, Securitas Country Head of Operations Memet Hanlıoğlu, Barer Holding Corporate Marketing Manager Olga Yılmaz, Gratis CMO’su Ayşegül Bahçıvanoğlu, istegelsin CMO’su Beren Akdeniz ve Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in katıldığı etkinlikte Deloitte Digital Türkiye Ortağı Özlem Yanmaz’ın Küresel Pazarlama Trendleri sunumuyla birlikte yılın son C Level Club buluşması gerçekleştirildi.