Marketing Türkiye C Level Club üyeleri “Cumhuriyetin Kızları” için yelken açtı…
2012 yılından bu yana pazarlama sektörünün lider yayıncısı Marketing Türkiye tarafından C suite yöneticileri bilgilendirme ve networking platformu olarak buluşmalar gerçekleştiren “C Level Club” etkinlikleri hız kesmeden devam ediyor… Bu defa C Level Club üyeleri oldukça anlamlı bir proje için Burgazada’ya yelken açtı.
Kotex Türkiye, kadınların gücünün ve yapabileceklerinin sınırsız olduğuna, içinde bulundukları koşullar ne kadar zor olursa olsun mücadeleden vazgeçmeyeceğine inanan kurumlardan… Marka bu inançla Cumhuriyetimizin 100. yılında, daha önce hiç denizle buluşmamış kadınlarla birlikte yelken açarak “#İsterseYapar” diyor ve “Cumhuriyetin Kızları” isimli projesiyle Türkiye’nin her köşesinden gelen kadınlarla yarışlara katılıyor. Marka, denizde kat edilen mil kadar da Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği aracılığıyla depremden etkilenen kız öğrencilere eğitim bursu sağlıyor.
C Level Club üyeleri kıyasıya yarıştı…
İşte bu özel proje için bir araya gelen Marketing Türkiye C Level Club üyelerinin buluşması Divan Brasserie Kalamış’taki karşılamayla başladı.
Yelkenli kullanımına ilişkin kısa bir bilgilendirmenin ardından C Level Club üyeleri “Cesaretliler”, “Azimliler”, “Umutlular” ve “İnananlar” olmak üzere dört takıma ayrılarak yarışmak üzere yelkenlilerdeki yerini aldı.
Heyecan dolu bir yarışın ardından C Level Club üyelerinden oluşan dört takım Burgazada’da bitiş çizgisini geçmeyi başardı. Yelkenli deneyiminin ardından Burgazada Barba Yani’de akşam yemeği için mola verildi ve herkesin deneyimini paylaştığı koyu bir sohbet başladı.
Yarış olur da ödül olmaz mı? Elbette vardı. Gecenin sonunda dört takım da madalyalarını alırken günün sürprizi Kimberly – Clark Türkiye Orta Asya ve Kafkasya Pazarlama Direktörü Orjin İbar’dan geldi. İbar’ın etkinliğe katılan Marketing Türkiye C Level Club üyeleri adına Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’ne 100 bin TL tutarında bağışta bulunduklarını açıklamasıyla buluşmanın coşkusu da katlandı.
Marketing Türkiye C Level Club buluşmasının katılımcıları:
- Aylin Alpay, Chief Marketing & Sales Officer at TAV Airports
- Burçin Çelik, Executive Committee Member / Deputy General Manager at CarrefourSA
- Dilek Çapanoğlu, Co-CEO / Board Member at İstanbul Akvaryum
- Esra Arslanbas Kaynak, Marketing and Digital Platforms Leader at Otokoç Otomotiv
- Ferruh Altun, Marketing Türkiye Haber Müdürü
- Gül Sağır Aydın, Consumer Business Assistant General Manager at Hopi
- Gülnur Uluğ, Yönetim, Pazarlama ve İK Danışmanı
- Gülsün Mersin, Marketing Director at Koroplast
- Gülten Ramazanoğlu, Pazarlama Danışmanı
- Günseli Özen, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
- Orjin İbar, Kimberly – Clark Türkiye Orta Asya ve Kafkasya Pazarlama Direktörü
- Özgü Yıldırım, Senior Brand Marketing Manager at Kimberly Clark
- İlknur Aksoy Şen – Marketing&Product Director at Tchibo Türkiye
- Merve Eraslanoğlu, TVEkstra CEO & Co-Founder
- Murat Atay, TVEkstra Co-Founder
- Nurçin Koçoğlu, Chief Marketing and Brand Officer at Boyner Buyuk Magazacilik A.Ş.
- Seher Poyrazoğlu, General Manager Fuels Supply Chain at Shell Europe & South Africa
- Şirin Işık, Humm Organic Genel Müdürü
- Zeynep Ege Dura, Edenred Türkiye şirketinde Head Of Marketing, Product, CX and CRM
Marketing Türkiye C Level Club platformu açıldı…
2012 yılından beri her sene gerçekleştirdiği etkinliklerle C Suite sektör profesyonellerine iş yapış modellerini değiştirecek, kurumun gelecek stratejilerine yön verecek yenilikler hakkında içgörü sağlayamaya devam eden C Level Club’ın iletişimleri artık yeni bir platforma taşındı: “clevelclub.com.tr” Yeni platformla birlikte “C Level Club”a üye olma kriterleri de Deloitte Türkiye iş birliğiyle evrensel kriterler doğrultusunda güncellenecek…