C Level Club üyeleri “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” için bir araya geldi
Markaların müşterileri kampanyalarla ve segmentasyonla sayısallaştırmayıp kişisel deneyimler yaşatması gereken bir döneme giriyoruz. Tam da böylesi bir eşikte, Marketing Türkiye C Level Club üyeleri Inspark iş birliğiyle 19 Ocak’ta Hilton Bomonti’de “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim”in kodlarını konuşmak için bir araya geldi…
2012 yılından beri her sene gerçekleştirdiği etkinliklerle C suite sektör profesyonellerine iş yapış modellerini değiştirecek, kurumun gelecek stratejilerine yön verecek yenilikler hakkında içgörü sağlamaya devam eden C Level Club’ın bu kez gündeminde “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim” vardı. Katılımcılar, 16 yılı aşkın süredir müşteri odaklı teknolojilere odaklanarak, kurumların müşterilerine en iyi deneyimi yaşatabilecekleri CRM platformları oluşturmayı amaçlayan Inspark CEO’su Serdar Susuz’un sunumuyla, “Günümüzde müşterilerin beklentileri neler?”, “Bir şirket farklılaşmak için neler yapmalı?” “Kişiselleştirilmiş, tutarlı ve zengin deneyim nasıl milyonlarca tüketiciye ulaştırılabilir?” sorularına yanıt aradı…
Serdar Susuz’un etkili sunumunun ardından interaktif bir sohbet ortamına dönüşen buluşmada pazarlamanın önde gelen liderleri de deneyim tasarımı alanındaki birikimlerini paylaştı.
Marketing Türkiye C Level Club buluşmasının katılımcıları:
Günseli Özen – Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
Serdar Susuz – Inspark CEO’su
Akşın Güngör – Madame Coco Küresel Pazarlama Direktörü
Aylin Alpay – Chief Marketing & Sales Officer at TAV Airports
Ayşen Akalın – Eczacıbaşı Medya, Kurumsal İletişim, Dijital Pazarlama Müdürü
Banu Soyak – Lenovo CMO’su
Beril Alakoç – Akbank Chief Brand and Communications Officer
Burcu Taşdelen – Vestel Müşteri Deneyimi ve Süreç Tasarım Müdürü
Burçin Çelik – CarrefourSA Deputy General Manager
Eda Başer Uytun – Turkey and Region Marketing Director at HÄFELE GmbH & Co
Emel Toprak – Customer Relations Manager at Atasun Optik
Esra Beyzadeoğlu – Hepsiburada Chief Customer Experience and People Officer
Esra Cumur – Marketing Manager at Xsights
Alp Hazar Büyükçulhacı – Marketing Türkiye Strateji ve Medya Sorumlusu
Duygu Su Ocakoğlu – Marketing Türkiye Etkinlik ve Reklam Direktörü
Ferruh Altun – Marketing Türkiye Haber Müdürü
Gülnur Uluğ – Muratbey Gıda CMO’su
Gülsün Mersin – Koroplast Marketing Director
Gülten Ramazanoğlu – GRU Consulting Agency Founder
Kutay Özbek – Silk&Cashmere Vice General Manager
Kübra Kavlu – Greyder Board Member
Mehmet Tüfekçi – Arçelik Türkiye Pazarlama Direktörü
Merve Eraslanoğlu – TVEkstra CEO & Co-Founder
Merve Naz Atmaca – Blutv CMO’su
Murat Atay – TVEkstra Co-Founder
Murat Çolakoğlu – Chief Digital and Marketing Officer at L’Oréal
Özlem Elfassy – Chackra Pazarlama Direktörü
Serap Balkan – Teknosa Pazarlama Direktörü
Sibel Yazıcı – Porland Genel Müdür Yardımcısı
Şirin Işık – Humm Organic General Manager
Umut Soykan – Kütahya Porselen Dijitalleşme, İş Geliştirme ve İnovasyon Direktörü
Zeynep Ege Dura – Ticket Restaurant Edenred Türkiye Head Of Marketing, Product, CX and CRM