Marketing Türkiye C Level Club üyeleri start-up evrenini keşfetti
Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club üyeleri bu defa start-up evrenini keşfetmek için İTÜ ARI Teknokent’te bir araya geldi.
Türkiye start-up dünyasının önde gelen markalarından biri olan ve teknoloji sektöründe faaliyet gösteren Alotech’in CEO’su ve Kurucu Ortağı Cenk Soyak’ın başarılı ve ilham verici hikayesini paylaştığı buluşmada; “Türkiye’de start-up olmak ne demek?”, “Günümüz B2B dünyasında start up’lar için teknoloji ve yapay zeka entergrasyonu ne kadar önemli?”, “Bir start-up için pazarlama stratejisi ve pazarlama araçları deyince ne anlaşılmakta?” soruları da yanıt buldu.
C Level Club katılımcıları…
- Banu Soyak, Lenovo Türkiye, Head of Marketing & Communications
- Betül Atli, Marketing Türkiye Reklam ve Etkinlik Sorumlusu
- Emre Kurtoğlu, Teknosa, CMO
- Ferkan Merdan, VakıfBank, Executive Vice President
- Gökçe Gencel Kunt, FLO, Chief Marketing & Growth Officer
- Günseli Özen, Marketing Türkiye, Genel Yayın Yönetmeni
- Hakan Göl, Deloitte, Technology & Transformation Business Unit Leader
- Melike Kuş Türkmen, İTÜ ARI Teknokent Marketing Communications Director
- Merve Puhaloğlu Eraslanoğlu, TVekstra, CEO
- Murat Atay, TVekstra, Co-Founder
- Osman Badur, Vestel, Deputy General Manager
- Özlem Zülal, Bupa Türkiye, CMO
- Sibel Öztürk, CarrefourSA CRM Grup Müdürü
- Zeynep Ege Dura, Edenred Türkiye, şirketinde Head Of Marketing, Product, CX and CRM
Güncel Haberler