C Level Club üyeleri birlikte başarmanın “tadını çıkardı!”
Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club, bir sonraki aşamaya geçerek yeni dönemde yola topluluk platformu olarak devam edeceğini geçtiğimiz haftalarda duyurmuştu. Platformun yeni dönemdeki ilk buluşması ise 5 Aralık günü Puratos İnovasyon Merkezi’nde gerçekleşti.
Marketing Türkiye ve 104 yıllık uzmanlığıyla geliştirdiği ekmek, pasta ve çikolata ürünleriyle gıda sektörüne hizmet veren Puratos iş birliğiyle gerçekleştirilen C Level Club buluşmasında katılımcılar karşı konulamaz ekmek kokusunun gizemini keşfetti.
C Level Club üyeleri önce kendi arasında dört ayrı takıma ayrıldı, ardından da her takım kendi tarifini yaratarak, birlikte başarmanın tadını çıkardı.
Günün açılış konuşmasında Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen: “Bugün burada, sadece ekmek ve pizzalar yapmayacağız; aynı zamanda ekip çalışmasının ne kadar lezzetli sonuçlar doğurabileceğini de deneyimleyeceğiz. Ekmek ve pizza yapımı, sadece malzemelerin karıştırılması değil, aynı zamanda sabır, iş birliği ve uyum gerektiren bir süreç. Aynı bir ekmek hamurunun mayalanması gibi, ekip çalışması da zamanla olgunlaşır ve güçlenir” dedi.
Günseli Özen takım çalışmasını ekmek yapımı ile imgelediği konuşmasında 4 adıma odaklandı:
Malzemeleri bir araya getirmek: Ekipte çeşitlilik
Bir ekmeğin ya da pizzanın temel malzemeleri bellidir: un, su, tuz, maya… Ancak her bir malzemenin doğru ölçüde ve dengede bir araya gelmesi gerekir. Ekip çalışmasında da her bir bireyin farklı yetenekleri, fikirleri ve bakış açıları vardır. Bu çeşitlilik, ortaya çıkan ürünün lezzetini artırır.
Yoğurma süreci: İş birliği ve dayanıklılık
Hamur yoğurmak, sabır ve enerji ister. Ekip çalışmasında da birlikte çalışırken zorluklarla karşılaşabilirsiniz. Ancak unutmayın, her zorluk ekibinizi daha da güçlü kılacak. Yoğurdukça hamur esneklik kazanır, tıpkı ekibinizin de zamanla daha uyumlu ve dayanıklı hale gelmesi gibi.
Mayalanma: Güven ve sabır
Hamur mayalanırken ona müdahale etmezsiniz; sadece sabırla bekler ve sürecin doğal olarak işlemesine izin verirsiniz. Ekip çalışmasında da güven ve sabır kritik rol oynar. Bazen en iyi sonuçlar, her bir takım üyesine güvenerek ve onların en iyi katkıyı yapmalarını bekleyerek elde edilir.
Pişirme: Ortak hedef
Son aşama olan pişirme, tüm sürecin bir araya geldiği andır. Hamurdan çıkan ekmeğin ya da pizzanın kokusu, ekip olarak elde ettiğiniz başarıyı simgeler. Hepimizin ortak hedefi, bugün burada ortaya leziz ve keyifli sonuçlar koymak.
İşte C Level Club’ın takım çalışmasından doğan lezzetli sonuçları
C Level Club katılımcıları
Günseli Özen – Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
Eyüp Türkoğlu – Puratos Türkiye Pazarlama Başkan Yardımcısı
Aslı Eren Şengezer – Sagra Grup Marketing Director
Banu Gökbaşak – Marketing Türkiye Etkinlik Sorumlusu
Betül Atli – Marketing Türkiye Reklam Sorumlusu
Eda Elif Özbek – BtcTurk Pazarlama Direktörü
Ferruh Altun – Marketing Türkiye Haber Müdürü
Gülnur Uluğ – Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü
Gülsün Mersin – Marka Danışmanı
İlkay Keleş – Marka Danışmanı
Levent Özen – Rota Yayınları Genel Müdürü
Nazım Erdoğan – sahibinden.com CMO
Nesli Kılıçal – P&G Corporate Communications DirectorTürkiye, Caucasus & Central Asia / Lead Team Member
Özlem Zülal – Bupa Türkiye CMO
Pelin Çiftçioğlu – Alshaya Group Türkiye Business Director
Pelin Özgen – Pop Connected Stratejik İletişim Danışmanı
Selvi Talipoğlu – Hopi Marketing Director
Şirin Işık – Humm Organic General Manager
Tuğba Şen Demirci – MADO Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü
Tunahan Kafa – FELLAS FOODS CMO
Yeliz Merdan – Vakıfbank BT Yatırım Yönetimi Müdürü
Zümrüt Tamer – Marka Danışmanı