C Level Club üyeleri TutAnkhAmun’un hazinelerini keşfetti
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri yılın en uzun gecesinde, geçmişe bir yolculuğa çıktı… İş dünyasının önde gelen isimleri İstanbul Akvaryum Etkinlik Merkezi’nin ev sahipliğinde, 400’ün üzerinde eserin yer aldığı “TutAnkhAmun Çocuk Kralın Hazineleri Sergisi”nde günümüzden 3.300 yıl öncesine ışık tutan, görkemli ve sürükleyici bir deneyim yaşadı…
2012 yılından beri her sene gerçekleştirdiği etkinliklerle C Suite sektör profesyonellerine iş yapış modellerini değiştirecek, kurumun gelecek stratejilerine yön verecek yenilikler hakkında içgörü sağlayamaya devam eden C Level Club bu güne dek, baristalık, çikolata workshop’u, koku atölyesi gibi deneyim odaklı buluşmaların yanı sıra metaverse’ten güncel pazarlama trendlerine dek üyelerini sürekli güncel tutacak konuları ele alan buluşmalara imza attı.
Çocuk kralın hazineleri…
Bu defa C Level Club üyeleri yılın en uzun gecesinde “TutAnkhAmun Çocuk Kralın Hazineleri Sergisi” için bir araya geldi.
Antik Mısır’da 3.300 yıl önce yaşayan ve 18 yaşında hayatını kaybeden TutAnkhAmun’un mezar odasından çıkan som altın tabutu, altın ve değerli taşlardan yapılmış dünyaca ünlü ölüm maskesi, savaş arabası, silahları, bastonları, mobilyaları gibi günlük eşyaları arasından seçilmiş paha biçilmez 400’ün üzerinde eserin birebir replikaları, Ekim ayı itibariyle İstanbul Akvaryum’un 1.500 metrekarelik Etkinlik Merkezi’nde 15 farklı temayla sergileniyor.
Sergi kapsamında yıl sonuna kadar antik Mısır’a ışık tutabilecek sohbetler ve deneyim odaklı etkinlikler gerçekleştirilmesi hedefleniyor.
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri işte bu eşsiz deneyimi özel bir buluşmada yaşama şansı buldu… Günümüzden 3300 yıl öncesine ışık tutan sergide dans şovları ve birbirinden farklı içeriklerle unutulmaz anlar yaşandı.
Marketing Türkiye C Level Club buluşmasının katılımcıları:
- Ahmet Karan, Marka Danışmanı
- Banu Soyak, Lenovo CMO’su
- Dilek Çapanoğlu, Co-CEO / Board Member at İstanbul Akvaryum
- Günseli Özen, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
- Aslı Eren Şengezer, Sagra Grup Marketing Director
- Betül Atlı, Marketing Türkiye Reklam ve Etkinlik Sorumlusu
- Cem Demiröz, Watsons Türkiye Commercial & Marketing Director
- Cem Eroğlu, Adform Country Manager
- Derya Ergüç, SALT Director, Communication & Administration
- Durcan Altan, Altan & Partners, Management Consultant
- Aykut Kaynak & Esra Arslanbas Kaynak, Otokoç Otomotiv CMO’su
- Eren Kantarlı, Google Türkiye Genel Müdür Yardımcısı
- Ferruh Altun, Marketing Türkiye Haber Müdürü
- Ferkan Merdan, VakıfBank Executive Vice President
- Ferşat Yıldırım, Yıldırım İnşaat ve Yapı Yönetimi Kurulu Üyesi
- Yeliz Merdan, VakıfBank, BT Yatırım Yönetimi Müdürü
- Gülnur Uluğ, Yönetim, Pazarlama ve İK Danışmanı
- Gökçe Gencel Kunt, FLO CMO’su
- Gönül Gültekin, Divan Grubu Pazarlama ve İletişim Direktörü
- Duygu Su Ocakoğlu, Marketing Türkiye Etkinlik ve Reklam Direktörü
- Alp Hazar Büyükçulhacı, Marketing Türkiye Strateji ve Medya Sorumlusu
- Gülten Ramazanoğlu, Marka Danışmanı
- Gül Sağır Aydın, Hopi CMO’su
- Gülsün Mersin, Koroplast CMO’su
- İlkay Keleş, Kiğılı CMO’su
- Levent Özen, Marketing Türkiye
- Murat Aras, ATP – Ata Holding CMO’su
- Nurçin Koçoğlu, Boyner CMO’su
- Hakan Göl, Deloitte Consulting Turkey Leader, Fütüristler Derneği Başkanı
- Mert İbrahimağaoğlu, İstanbul Akvaryum Pazarlama Müdürü
- Merve Naz Atmaca, Blutv CMO’su
- Merve Puhadaroğlu Erarslanoğlu, TVextra CEO’su
- Murat Atay, TVekstra Co-Founder
- Orjin İbar Kotex CMO’su
- Renan Yaman, Sürtaş Genel Müdürü
- Pelin Özgen Piker, Kale Grubu CMO’su
- Şirin Işık, Humm Organic Genel Müdürü
- Ruken Akdemir, İstanbul Akvaryum Pazarlama İletişimi Uzmanı
- Zehra Gül Aysel, İstanbul Akvaryum Koordinasyon Müdürü
- Zümrüt Tamer, Fakir CMO’su