C Level Club’ın gündeminde “AdTech” vardı…
Fırsat hazır olana gelir! Şimdilerde pazarlama sektöründe “hazır olmak” ile “teknolojiye hakim olmak” eşdeğer… Mecraların hızla çeşitlendiği, datanın katlanarak büyüdüğü bir dünyada pazarlamacıların bir numaralı yardımcısı da AdTech… Tam da bu nedenle Marketing Türkiye C Level Club’ın gündeminde bu defa AdTech alanındaki son gelişmeler var. Bu fırsatlarla dolu dünyayı keşfederken C Level Club üyelerine Adform Türkiye rehberlik etti…
2012 yılından beri her sene gerçekleştirdiği etkinliklerle C Suite sektör profesyonellerine iş yapış modellerini değiştirecek, kurumun gelecek stratejilerine yön verecek yenilikler hakkında içgörü sağlayamaya devam eden C Level Club bu güne dek, baristalık, çikolata workshop’u, koku atölyesi gibi deneyim odaklı buluşmaların yanı sıra metaverse’ten güncel pazarlama trendlerine dek üyelerini sürekli güncel tutacak konuları ele alan buluşmalara imza attı.
5 Aralık Salı akşamı Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşen C Level Club buluşmasının gündeminde ise AdTech vardı. Adform Türkiye rehberliğinde “Ad-tech yatırımları nasıl planlanmalı?, Mimari dizayn nedir ve nasıl oluşturulur?, AdTech şirketinden deneme süreci nasıl talep edilmeli, başarı kriterleri nasıl rasyonelize edilmeli?, AdTech ürünlerine alışılmışın dışında bakış: DSP-Ad-Server-DMP-DCO ve omnichannel yönetimi
C-Level yöneticilerin gözünden kaçan raporlama süreçleri neler?, Bütçenin büyük bir kısmının yönetildiği Google ve Meta gibi platformlara bağımlılık nasıl azaltılır?, Çerezsiz yeni döneme hazırlıktaki kritik başlıklar neler?, Ek maliyet olmadan yatırımın olası riskleri nasıl yönetilir?” gibi pek çok kritik soru yanıt buldu.
Marketing Türkiye C Level Club buluşmasının katılımcıları:
- Alp Hazar Büyükçulhacı, Marketing Türkiye Strateji ve Medya Sorumlusu
- Bilgegül Beyaz Göker, Pegasus Airlines Digital Channels Senior Performance Marketing Specialist
- Billur Burkutoğlu, Aras Kargo Deputy General Manager Marketing & Customer Experience
- Demet Serbest, Turkish Airlines Marka Müdürü
- Dilek Güzel, Pegasus Airlines Digital Performance and Growth Marketing Senior Specialist
- Duygu Su Ocakoğlu, Marketing Türkiye Etkinlik ve Reklam Direktörü
- Ferruh Altun, Marketing Türkiye Haber Müdürü
- Gönül Gültekin, Divan CMO’su
- Günseli Özen, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
- Hatice Girgin, Turkish Airlines VP | Communications&Brand Management
- İrem Yılmaz, LC Waikiki E-Ticaret Kategori Direktörü
- Mehmet Tüfekçi, Arçelik Pazarlama Direktörü
- Oktay Değirmenci, Bim Reklam Müdürü
- Özge Akalın, Philips Senior Marketing Manager
- Seçil Öncü, Nesine.com CRM & CX & Performance Marketing Director
- Sinan Seha Türkseven, Petrol Ofisi CMO’su
- Tanju Akyazı, Arnica Genel Müdürü
- Yüce Kaner Atalay, Dardanel Business Strategy and Marketing Lead
- Zeynep Ege Dura, Edenred Türkiye şirketinde Head Of Marketing, Product, CX and CRM
- Zümrüt Tamer, Pazarlama ve İletişim Danışmanı