C Level Club’ta dijital cüzdanlarla yükselen omnichannel perakende konuşuldu…
C suite sektör profesyonellerine, iş yapış modellerini değiştirecek, kurumun gelecek stratejilerine yön verecek yenilikler hakkında içgörü sağlamayı hedefleyen ve bu doğrultuda 2012 yılından beri her ay gerçekleştirdiği etkinliklerle sektörü bir araya getiren Marketing Türkiye C Level Club’ta bu defa e-ticarette dijital cüzdan ve omnichannel müşteri deneyimi çözümleri konuşuldu.
Teknoloji olanaksızı olanaklı kılarken diğer yandan müşterilerin tutum ve davranışlarını da değiştiriyor. Bugün sadece e-ticaretten değil ekosistemiyle dönüşen devasa bir sektörden söz ediyoruz.
Hal böyle olunca e-ticaret sektörünün öncülüğünü yaptığı dijital cüzdan ve omnichannel müşteri deneyimi çözümleri de tüm iş dünyasını yeniden şekillendiriyor.
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri bu defa işte bu dönüşümü sektörün lider kuruluşlarından Hepsipay’in birikimleri üzerinde konuşmak için bir araya geldi…
Etkinliğin açılış konuşmasını yapan Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, global pazarlama trendlerini ve bu trendlerin e-ticaret sektörünü nasıl şekillendirdiğini anlattı. Ardından söz alan Hepsipay Genel Müdürü Ozan Bayülgen etkili bir sunumla dijital cüzdanlarla yükselen omnichannel perakende trendini yorumladı ve Hepsipay ile markalara sundukları olanaklardan söz ederek sahip oldukları 14 milyonluk kullanıcı profilinden söz etti.
Sunumunun ardından Bayülgen, Hepsipay Satış Genel Müdür Yardımcısı Yudum Tokgöz, Hepsipay Fintech ve Affordability Çözümleri Grup Direktörü Soner Beyhan ve Hepsipay Digital Assets Grup Direktörü Güliz Hacaloğlu’nun katıldığı bir panel yönetti. Panel sonunda katılımcıların soruları keyifli bir sohbet ortamında yanıtlandı…
C Level Club katılımcıları…
- Cennet Melis Uslukılınç, English Home Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı
- Oğuz Kartal, Karaca Digital Transformation Deputy General Manager, Chief Digital Officer (CDO), Executive Board Member
- Defne Babat, Karaca Digital Marketing Manager
- Tolga Koyuncu, ebebek Financial and Administrative Affairs Director (CFO)
- Onur Ceyhan, MediaMarkt Turkey Head Of Ecommerce and Omnichannel
- Özge Çolakoğlu, IKEA Türkiye MAPA A.Ş. Marketing Communications Director
- Samet Ensar Sarı, Easycep Entrepreneurial CMO
- Pelin Çiftçioğlu, Little Caesars Chief Marketing Officer
- Duygu Bayram, Teknosa Customer Experience, CRM and Analytics Group Head
- Serdar Bıyık, Vestel Financial Payment Systems Project Development
- Cem Demiröz, Watsons Türkiye Ticaret ve Pazarlama Direktörü
- Ozan Bayülgen, Hepsipay Genel Müdürü
- Betül Alkan Karahan, Watsons Türkiye Head of Marketing & Sustainability
- Yudum Tokgöz, Hepsipay Satış Genel Müdür Yardımcısı
- Soner Beyhan, Hepsipay Fintech ve Affordability Çözümleri Grup Direktörü
- Güliz Hacaloğlu, Hepsipay Digital Assets Group Director
- Görkem Dereli, Hepsiburada CMO
- Canan Binal Yılmaz, Hepsiburada Kıdemli Kurumsal İletişim Müdürü
- Mine Silen, Hepsipay Kıdemli Pazarlama Müdürü
- Serra Molinas, Hepsipay Pazarlama Yöneticisi
- Sahra Erkaya, Hepsipay Pazarlama Yöneticisi
- Nazlı Ezgi Bekar, Hepsipay Kıdemli Pazarlama Uzmanı
- Ömercan Fırat, Hepsipay Senior Key Account Manager
- Gizem Çakır, Hepsipay Senior Acquiring Sales Manager
- Duygu Bayramin, Hepsipay Kıdemli Ürün Müdürü
- Ege Uslu, Hepsipay Satış & Ürün Entegrasyon Müdürü
- Günseli Özen, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
- Duygu Su Ocakoğlu, Marketing Türkiye Etkinlik ve Reklam Direktörü
- Ferruh Altun, Marketing Türkiye Haber Müdürü
- Alp Hazar Büyükçulhacı, Marketing Türkiye Strateji ve Medya Sorumlusu
- Banu Gökbaşak, Marketing Türkiye Etkinlik Sorumlusu
- Betül Atli, Marketing Türkiye Reklam ve Etkinlik Sorumlusu