Cannes Lions’da dev drone şovu
Geçen yıl Cannes Lions’da yaptığı 600 drone’luk gösterisiyle çok konuşulan mobil marka reklamcılığı hizmeti veren Kargo, birçok medya şirketi için mobil marka reklamcılığı faaliyetlerini yönetiyor. Bu yıl şovu büyüten şirket, gösterinin prodüksiyonu için Drone Stories ile iş birliği yaptı ve Elon Musk’ın kardeşi Kimbal Musk’ın kurduğu Nova Sky Stories’den bin 400 drone kiraladı.
Işıklı drone’lar, Clio Sports Honorary Awards Dinner’ın düzenlendiği Stagwell Sport Beach’te Akdeniz üzerinde göz kamaştırdı. Kargo CEO’su ve kurucusu Harry Kargman, sporcular Shaun White, Sue Bird, Megan Rapinoe, Mikaela Shiffrin, JuJu Watkins ve Paul Rabil eşliğinde Sport Beach’te müzik eşliğinde drone’ları serbest bıraktı.
Kargman, Cannes Lions boyunca sürmesi planlanan her biri farklı temaya sahip toplamda 12 performanstan oluşan üç şov planladı.
İlk şovun teması “Scenes + Screens” olurken, sonraki performanslar “Art and Ad Tech” ve “Keep Innovating with Creativity” olarak adlandırıldı.
Şirket, tüm gösterileri planlamaya sekiz ay önce başladı. Kargman maliyetin ne kadar olduğunu söylemese de epey maliyetli olduğu tahmin ediliyor.
Zira her an en az 20 ila 30 kişi “Labor of Love” olarak adlandırılan drone şov için çalışıyordu. Peki Kargo neden bunu yapıyor?
Bu soruya yanıt olarak Kargman, insanların bundan bahsetmesini istediğini ve onlara yaratıcı olmaları adına ilham vermek istediğini belirtiyor.
Kaynak: Adweek