Cannes Lions Grand Prix’leri sahiplerini bulmaya devam ediyor
Cannes Lions ödüllerinin ve kısa listelerin açıklandığı dördüncü gündeyiz. Artık pek çok kategorinin Grand Prix’leri ve Aslanları sahiplerini buldu. Son açıklanan ödüllerle birlikte belirsizliğini koruyan 11 kategori kaldı. İşte 7 kategorinin Grand Prix almaya hak kazanan işleri…
- Brand Experience & Activation Lions Grand Prix’si “The Unfiltered History Tour“ projesiyle VICE Media ve Dentsu Creative Bengaluru’a verildi.
- Innovation Lions Grand Prix’si Suncorp Group ve Leo Burnett Sidney iş birliğinde hazırlanan “One House To Save Many“ projesinin oldu.
- Mobile Lions Grand Prix’sini Google, Mountain View, T Brand Studio New York, Wieden+Kennedy Portland ve GUT Miami iş birliğinde tasarlanan “Real Tone – Product Innovation & Global Campaign” projesi kazandı.
- Creative Effectiveness Lions Grand Prix’sini kazanan iş Michelob Ultra, FCB Chicago ve FCB New York imzası taşıyan “Contract for Change“ oldu.
- Creative Strategy Lions Grand Prix’si “The Breakaway: The First Ecycling Team For Prisoners” projesiyle Decathlon ve BBDO Belçika’a verildi.
- Creative Business Transformation Lions Grand Prix’sini Dole Sunshine Company ve Ananas Anam iş birliğinde tasarlanan “Piñatex“ kampanyası kazandı.
- Creative Commerce Lions Grand Prix’sini kazanan iş Wingstop ve Leo Burnett Chicago imzası taşıyan “Thighstop” oldu.
Diğer ödüllerle ilgili detaylara ve yeni açıklanacak kategorilere göz atmak için TIKLAYIN.
Güncel Haberler