Coca-Cola, Casio’ya zamanı durdurmayı öğretiyor…
Casio, Coca-Cola’nın ikonik cam şişelerinden ilham aldığı yeni saatlerini tanıttı. Casio’nun G-Shock serisine eklenen Coca-Cola modelleri kullanıcıların üzerinde zamansız ve lezzetli bir etki yaratmayı amaçlıyor.
G-Shock ve Coca-Cola, zamansız olmayı hedefleyen koleksiyonla lezzet çağrışımı yapmayı da ihmal etmiyor. Koleksiyonda yalnızca DW-5600 ve DW-6900 modelleri yer alıyor.
DW-5600CC23-4, canlı ikonik Coca-Cola kırmızısı rengiyle cesur bir ifade veriyor. Rengiyle ikonik kola markasını hatırlatan modelin kordonuna da Coca-Cola logosu yer alıyor.
DW-6900CC23-3 ise farklı bir yaklaşım sergiliyor. Yeşil cam Coca-Cola şişesini andıran modelde, arka ışık etkinleştirildiğinde, şişenin silueti saatin ekranında beliriyor.
Bu sınırlı sayıda üretilen saatler, 160 dolardan satışa sunuldu.
Tüketicinin “Sen bana iyi geliyorsun” dediği markalar…
Bize iyi gelen markalar dosyasının ilk bölümünde tüketiciye iyi gelen markaların ortak özelliklerinden hangi alışverişlerinde “iyi gelmek” kavramını önceliklendirdiğine, kendisine iyi gelenleri nasıl keşfettiklerinden “iyi gelenleri” ne derece tavsiye ettiklerine dek kapsamlı bir analiz sunmuştuk. Dosyanın ikinci bölümünde ise 14 farklı kategoride tüketicinin “Sen bana iyi geliyorsun!” dediği markalar yer alıyor. Gelin Marketing Türkiye için Sia Insight’ın gerçekleştirdiği araştırmanın ışığında iyi gelme zirvesindeki markalara daha yakından bakalım!