Clubhouse’un sesi LinkedIn’de de yankılanıyor
Hızla 10 milyona ulaşan kullanıcı sayısıyla rüzgarı arkasına alan Clubhouse, mevcut sosyal medya platformlarını da dönüştürmeye başladı. Twitter’ın Spaces özelliği ve Facebook’un “sesli odalar” üzerine çalışmalar yaptığı biliniyor. Xiaomi’de geçtiğimiz ay Çin’de Clubhouse’un yasaklanması üzerine yerel bir muadil geliştirmeye başlamıştı. Şimdi LinkedIn’de Clubhouse benzeri bir özellikle karşımıza çıkmaya hazırlanıyor.
Sadece ses platformu olan Clubhouse değil podcast ve radyo yayınlarına da rağbet arttı. Yani sesin yükselişi başladı… Bunu ve Clubhouse’un teknik eksikliklerini fark eden sosyal medya devleri bir bir ses üzerine yeni çalışmalarını duyuruyor. Konuyla ilgili son atak LinkedIn’den geldi.
LinkedIn, resmi açıklamasında: “Profesyonel kimliğinizle bağlantılı sesli sohbet deneyimi yaratmak için bazı testler yapıyoruz. Üyelerimize platformda bulunan diğer kullanıcılarla bağlantı kurma yollarını arttırmak için; LinkedIn’in etkinlikler ve gruplar gibi diğer bölümlerine sesli sohbet özelliğini nasıl getirebileceğimizi düşünüyoruz” ifadelerini kullandı.
Yakında beta testine başlanacağı açıklanan özelliğin iş dünyası profesyonellerini bir araya getiren LinkedIn’deki yansıması şimdiden merak uyandırıyor.