CMO Transition Academy’de bu hafta: Tüketiciyi Tanımak
Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy” eğitim programı; “CMO Transition Academy”, geride bıraktığımız hafta 3 Nisan’da Deloitte Danışmanlık Lideri Hakan Göl’ün “Pazarlamanın Evrimi” başlıklı eğitimi ile başladı. Pazarlamaya yeni bir bakış açısı getirmenin ve değişimden en yüksek faydayı yakalamanın yöntemlerinin hız kesmeden ele alınmaya devam edileceği CMO Transition Academy, Nisan ayında ardışık 3 Cumartesi günü daha gerçekleştirilmeye devam edecek. CMO Transition Academy’nin 10 Nisan günü “Tüketiciyi Tanımak” başlığıyla geçekleşecek eğitimini ise Futurebright Group Kurucu Ortağı Akan Abdula ve Yemeksepeti CMO’su Barış Sönmez verecek…
Müşteri İçgörüsü ve Büyüme
Tüketiciyi tanıma ve duygu durumunu anlamada yeni yöntemler ve yaratıcı bakış açıları, hedef kitle / pazar belirleme, büyüme stratejisini oluşturma ve kurum içi yönlendirmede müşteri içgörüsünün yeri ve önemi konuşulacak.
Müşteri Değer Yönetimi
Şirket içinde müşterinin sesi olarak pazarlama; müşteri verisi sahipliği, veri toplama ve anlamlandırmada dikkate alınması gerekenler, hızla artan kanallar ve olasılıklar arasında veri stratejisi belirleme, veriden içgörüye dönüşüm ve değer sağlama aşamalarında ileri analitik uygulamaların yeri, müşteri değer yönetimi uygulamaları ve teknolojisi değerlendirilecek.
CMO Transition Academy’ye dair daha detaylı bilgi için TIKLAYIN!