Coca-Cola deri değiştiriyor!
İçinde bulunduğumuz günlerde tüm dünyada markalar logolarını ve ambalajlarını yeniden tasarlıyor. Otomotiv devlerinden fastfood zincirlerine, teknoloji şirketlerinden e-ticaret platformlarına kimliklerini yenileyen markalara son olarak; ikonik tasarımlarıyla her dönem zihinlere kazanmayı başarmış olan Coca-Cola eklendi… Marka’nın yeni tasarımına son dönemin yükselen tasarım trendi “minimalizm”in oldukça etki ettiği gözlemleniyor…
Şirketin evrensel olarak tanınan Coca-Cola kırmızısı adını verdiği Coca-Cola Zero için de yeni ambalaj tasarlandı. Orijinal Cola-Cola’nın kırmızı üzerine beyaz tip, Coca-Cola Zero’nun kırmızı üzerine siyah tip ve Diet Coke için gümüş renk ambalaja kırmızı yazı tasarlandı. Kutuların altındaki boş alanın ise, “görsel bir metaforun” parçası olduğu belirtildi.
Coca-Cola Zero’nun yeni tasarımı, Avrupa ve Latin Amerika’da piyasaya sürüldü. Yeni tasarımların 2022 yılına kadar tamamlaması bekleniyor, tamamlandıktan sonra ise diğer ürünler de piyasaya sürülecek.