Coca-Cola’dan yeni interaktif kampanya!
Coca-Cola, dünyanın birçok farklı noktasındaki güvenlik kameralarının çektiği; hırsızlar yerine kalp hırsızlarının, çılgın kahramanların ve her an hepimizi daha iyi bir dünyaya inandırmak için sebep yaratabilen insanların görüntülerinden oluşan bir reklam filmiyle, bir kampanya başlattı. Dünyanın aslında inandığımız ve görebildiğimiz sürece, binbir farklı mutlu an ile bize göz kırptığını anlatan ve umudun her zaman yaşamımızın bir parçası olması gerektiğini vurgulayan reklam filmi, aynı zamanda markanın başlattığı interaktif projenin de ateşleyici unsurlarının başını çekiyor. Bimilyonneden.com üzerinden de takip edilebilen Coca-Cola’nın bu yeni interaktif kampanyası kapsamında, #bimilyonneden etiketi ile twitter üzerinden paylaşılan her neden ve deneyim, tam #bimilyonneden’e ulaşıldığında, hem bu nedenlerden yaratılan dev bir sergiye dönüşecek hem de bu nedenler, 2013 senesinde Coca-Cola kutuları üzerinde yer alacak.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren: Coca-Cola Company
Reklam Ajansı: McCann Erickson
Müzik yapım: Jingle House
Şarkı sözleri: McCann Erickson – Seral Çelikbaş (Reklam yazarı)
Şarkıcı: Koray Candemir
Medya Ajansı: Universal McCann
Kullanılan Mecralar: TV, Outdoor, Dijital, Gazete
Filmi lokalleştiren & lokal planları çeken/derleyen: Ekinox Film – Boğaç Han Dündar