Colgate gülüşleri logosuna taşıyor
Colgate, Dünya Gülümseme Günü’nde tüm dünyaya gülümsemeyi hatırlatmak için #FreeYourSmile (Gülümsemenizi Kurtarın) kampanyası başlattı. Kampanya, Asya’da gerçekleşen Colgate Gülümseme Araştırması’nda “gülümseme utancı”nın yaygın bir duygu olduğunun ortaya çıkması üzerine hayata geçirildi. Zira verilere göre Asya-Pasifik bölgesindeki insanların yüzde 94’ü daha özgürce gülümsemek istediğini söylüyor.
Kampanya kapsamında Colgate, gülümsemeyi teşvik etmek için çeşitli etkinlikler düzenliyor. Örneğin, Smile Generator (Gülümseme Üretici) yapay zeka aracıyla insanlar Colgate gülümsemelerini kişiselleştirebiliyor ve sosyal medyada paylaşabiliyor.
Colgate Asya-Pasifik Pazarlama Başkan Yardımcısı Yves Briantais, “Gülümseme Utancı, özellikle Asya-Pasifik’te yaygın ve bu değişmeli. Colgate olarak, insanları Gülümseme Utancı’ndan kurtarma ve kendi benzersiz gülümsemelerini benimsemelerini teşvik etme misyonundayız. Markaların gerçekçi güzellik standartlarına meydan okuma ve özgünlüğü teşvik etme gücüne sahip olduğuna inanıyoruz. Bu Dünya Gülümseme Günü’nde, Colgate tüm gülümsemeleri kutlayarak öncülük ediyor” dedi.
Colgate’in #FreeYourSmile kampanyası, her gülümsemenin benzersiz ve güzel olduğunu hatırlatarak gülümsemelerimizi utanç veya yargıdan kurtarma zamanının geldiğini söylüyor.
Netflix’ten TV başında uyuyakalanlara konforlu çözüm
İlk kurulduğunda bir DVD kiralama şirketi olan Netflix, DVD’leri ikonik kırmızı zarflarıyla gönderiyordu. Aradan geçen 25 yılın ardından bir streaming devi haline gelen platform, DVD ve Blu-ray kiralama işini kapatmasıyla birlikte 29 Eylül’de son kırmızı zarflarını göndermişti. Tam Netflix için bir devir kapandı derken kırmızı zarflar farklı bir forma bürünerek yeniden karşımıza çıktı…