Cornetto, dondurma ambalajlarından hazırladığı kampanyayla yaza veda ediyor
Yazın habercisi olarak kabul edilen markalardan Cornetto, hafızalardaki bu özel yerini kutlamak için bir kampanya hayata geçirdi. Marka bilinirliğini artırmak ve yaz mevsiminin ilk Cornetto dondurmalarının yenilmesiyle başladığı hissini uyandırmak amacıyla el yapımı posterler hazırlandı.
LOLA MullenLowe Madrid ajansı ve prodüksiyon şirketi PICT tarafından yaratılan kampanya, ikonik Cornetto ambalajını yaz sezonun tüm temsili unsurlarıyla birleştirdi: Sörfçüler, tekneler, dalgalar, havuz şişmeleri, plaj şemsiyeleri ve daha fazlası.
Bu unsurlar, klasik Cornetto ambalajıyla sanatsal bir şekilde karıştırıldı ve dondurma kağıtlarından el yapımı kolajlar oluşturdu. Yırtık ambalajlar, dondurma açıldıktan sonra plajda geçirilen bir günün nostaljisine göz kırpıyor. Kolajlar hazırlanırken her bir ambalaj, yaz ruhunu ve bir Cornetto paketini açmanın keyfini güzel bir şekilde temsil etmesini sağlamak için her bir parça dikkatle yerleştirildi.
Kampanya hakkında değerlendirmelerde bulunan Cornetto’nun küresel pazarlama müdürü Barbara Scala, “Cornetto’da basit bir misyonumuz var: markayı insanların zihninde yazın vazgeçilmez bir parçası olarak konumlandırmak” diyor.