Cosmopolitan, Türkiye’ye geri dönüyor!
64 farklı edisyonuyla, 35 dilde, 110 ülkede yayınlanan, genç kadın odaklı dünyanın en büyük medya platformu Cosmopolitan, 4 yıllık bir aradan sonra Türkiye’ye geri dönüyor.
2020 yılında kapanan Cosmopolitan Türkiye’nin yeni yayın hakları ve marka kullanım lisansı, gazeteci, medya girişimcisi ve stratejist Ali Tufan Koç ile üst düzey yönetici ve girişimci Dilek Oransal’ın ortaklığında kurulan The Voice Media grubu tarafından satın alındı.
ABD’nin en büyük medya şirketlerinden Hearst grubuna ait Cosmpolitan içine Hearst ile The Voice Media arasında anlaşmaya varıldı, imzalar atıldı, yakında resmi duyurusu yapılacak. Koç ve Oransal’ın ortak yayıncı olarak çıkaracağı Cosmopolitan Türkiye için Hearst grubunun tarihinde ilk kez henüz yeni kurulan bir medya girişimiyle el sıkıştığı konuşuluyor.
Cosmopolitan ile Türk medyasına yeni nesil bir yayıncılık modelini getirmeyi amaçlayan ekip, markanın yenilenen yüzünü, misyonunu ve ekibini önümüzdeki ay itibariyle tanıtmaya başlayacak.