Daha fazla empatiye ihtiyacımız var!
Pandemide empati kavramı adeta yeniden keşfedildi. Herkes birbirine daha duyarlı olmayı öğrenirken diğer yaratılmışları da eskisinden daha çok düşünür olduk. “Patili dostlarımız” ise bir anda gündemimize oturdu.
Nestlé Purina PetCare, kuruluş amacı gereği empatiyi zamansız ve baştan sona uygulayan markalardan. Marka her zaman olduğu gibi pandemi sürecinde de mottosu “Your pet, our passion” söylemini aksiyona da taşıdı. “Canımız Sokakta” girişimiyle sokak hayvanlarının yaşam koşullarına dikkat çekerken “Ofiste dostlarımız” ile Nestlé çalışanlarının evcil hayvanlarını ofislerine davet etti. Purina Gençlik ve Purina Veteriner Akademisi aksiyon alırken, Boğaziçi Üniversitesiyle birlikte hayata geçirilen ve patili dostlarımızı evlat edinmeyi mümkün kılan projesi farkındalığımızı arttırdı. Nestlé çalışanlarıyla birlikte genç nüfusu odağına alan çalışmalar da yapan marka, “Daha fazla empatiye ihtiyacımız var” mesajının altını çizdi.
Pandemi öncesinde patili dostlarımıza ilişkin duygularımız nelerdi, bu dönemde neler değişti? Pandemi ve patililer arasında bir bağlantı var mı gibi pek çok sorunun yanıtını arayacağımız New Step buluşmasında, “Daha fazla empatiye ihtiyacımız var” temasıyla Nestlé Purina Petcare Genel Müdürü Ayça Erkol ile konuşacağız.
Marketing Türkiye New Step – “Daha fazla empatiye ihtiyacımız var”, 14 Ekim Çarşamba saat 16:00’da Marketing Türkiye sosyal medya hesaplarında canlı olarak yayınlanacak.
Patili dostu olanları sıcak bir sohbetin yapılacağı New Step’e bekliyoruz.