Daha güvenilir, daha sürdürülebilir bir gelecek için yol arkadaşı QNET!
26 yıllık tecrübesiyle 100’ün üzerinde ülkede faaliyet gösteriyor QNET. Türkiye’de ise sağlıktan wellness’a, takıdan teknolojiye birçok farklı ürün kategorisinde çeşitli ürünleri müşterileriyle buluşturuyor. Tüm bu yolculuğunda ise sürdürülebilirlik ve güvenilirlik noktasında fark yaratmayı başarıyor. Markanın stratejilerini ve ardındaki içgörüleri QNET Türkiye Pazarlama ve İletişim Müdürü Irmak Sütçü‘den dinliyoruz…
QNET’ten biraz bahseder misiniz?
Dünya genelinde 100’den fazla ülkede faaliyet gösteren, Asya kökenli, global e-ticaret destekli 26 yıllık bir doğrudan satış firmasıyız. Girişimciliği destekleyerek bireylere kendi işlerini kurma fırsatı tanırken, yüksek kaliteli ürünler sunuyoruz. QNET Türkiye olarak sağlık, wellness, güzellik, ev bakımı, kişisel bakım, takı, saat, teknoloji, eğitim ve seyahat ürünleri gibi birçok farklı ürün kategorisinde çeşitli ürünleri distribütörlerimize ve müşterilerimize buluşturuyoruz.
QNET’in sürdürülebilirlik alanındaki stratejileri neler?
Sürdürülebilirlik ve toplumsal faydaya büyük önem veriyoruz. Vejetaryen bir şirket olarak çalışmalarımız arasında çevre dostu ve hayvanlar üzerinde test edilmeyen ürünler sunmak, geri dönüştürülebilir malzemeler kullanmak, tedarik zinciri yönetiminde etik ilkeleri benimsemek gibi faaliyetler yer alıyor. Örnek olarak, tamamen geri dönüştürülmüş malzemelerden oluşan Bernhard H. Mayer® OMNI saat koleksiyonumuzda, her bir saat için bir ağaç dikiyoruz.
Globalde finansal okuryazarlık eğitimine de önem veriyoruz. Türkiye’de yaptığımız çalışmalarda 350 kadına ve gence finansal okuryazarlık eğitimi ulaştırdık. Dünyada ise şu anda 3 bin katılımcıya bu eğitimi ulaştırmış durumdayız. Bu misyonu devam ettirmeyi hedefliyoruz.
QNET olarak, Dünyaca ünlü İsviçre saat markası Bernhard H. Mayer® ile olan iş birliğinizden bahseder misiniz?
İsviçre saat kalitesini günümüzde başarı ile temsil eden markalardan Bernhard H. Mayer® ile iş birliğimiz 2000 yılına dayanıyor. 153 yıllık bir geçmişe sahip el işçiliği titizliğiyle saatler üreten Bernhard H. Mayer®, e-ticareti doğrudan satış sektör tecrübesiyle birleştiren QNET ile iş birliği yaparak dünyada saat tutkunlarına ulaşmayı başarıyor.
Online alışveriş deneyiminde QNET müşteri güvenini artırmak için hangi güvenlik önlemlerini alıyor?
QNET olarak en güncel güvenlik protokollerini kullanarak, ödeme sistemlerimizde güvenliği artırmak için gelişmiş teknolojilere yatırım yapıyoruz. Tüm ürünlerimizin satışında, müşteri memnuniyetini sağlayarak şeffaf ve güvenilir bir alışveriş deneyimi sunuyoruz.
ETİD üyesi olmamız da bu süreçte büyük bir önem taşıyor; çünkü ETİD, e-ticaret sektöründeki etik standartları ve en iyi uygulamaları belirleyerek, müşteri güvenliğini artırmaya yönelik taahhütlerimizi güçlendiriyor. ETİD sayesinde, güvenilir bir alışveriş deneyimi sunma hedefimize ulaşıyoruz.
QNET güvenilir midir?
Dünyanın dört bir yanındaki birçok temsilci ve müşteri, kaliteli ürün ve hizmetler sunan QNET’e tam anlamıyla güveniyor. QNET’e duyulan güven; şeffaf bir iş modeli sunması ve ilgili ülkelerin yasal mevzuatlarına uymasında büyük rol oynuyor. QNET’in dünya genelinde birçok farklı ülkede resmi doğrudan satış derneği üyeliği bulunur. QNET, Türkiye’de de Doğrudan Satış Derneği üyesidir. Aynı zamanda QNET, Stevie Awards gibi uluslararası anlamda bilinen birçok ödül kazanmıştır. Kısacası, firmamızın müşterilerine sunduğu tüm seçenekler sağlam temeller üzerine inşa edilmiştir.
QNET olarak spor sponsorluklarınızdan bahseder misiniz?
2014 yılından beri son 7 sezonda 6 kez şampiyon olan ve toplamda 10 kez bu başarıyı elde etmiş olan Manchester City Futbol Kulübü’nün resmi doğrudan satış sponsoruyuz ve birlikte yaşadığımız başarılar bizlere büyük bir gurur veriyor.
Hem Türkiye’de hem de dünyada sporun ve sporcularımızın yanındayız; desteklemeye kararlılıkla devam edeceğiz.