Dardanel’in yüzde 17’si yabancılara satılıyor | Son 24 saatin gündemi
Türkiye’nin önde gelen ton balığı markası Dardanel’de önemli bir gelişme yaşandı. Şirketin Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamaya göre, borsada işlem görmeyen yüzde 17,06’lık hissesi yabancı bir kuruluşa satılmak üzere görüşmelere açıldı. Satış sürecini, Niyazi Önen Holding yürütecek. Bu adım, şirketin yurt dışı yatırımlarını ve iş birliklerini güçlendirme stratejisi kapsamında dikkat çekiyor.
KAP açıklamasında şu ifadelere yer verildi:
“Şirket hakim ortağımız Niyazi Önen Holding A.Ş. tarafından aşağıdaki şekilde yönetim kurulu kararı alındığı bilgisi tarafımıza iletilmiştir.
Şirketimizin 28.11.2024 tarihli Yönetim Kurulu toplantısında;
Şirketimizin sahibi bulunduğu Dardanel Önentaş Gıda Sanayi A.Ş. hisse senetlerinden (şirketin sermayesinin % 68,60’ına sahibiz) borsada işlem görmeyen 100 milyon adetlik bölümünün (bu miktar şirketin sermayesinin % 17,06’lık kısmına tekabül ediyor) borsa dışı işlemle, yurtdışında yerleşik bir yatırımcı kuruluşa satışı konusunda ( her halükarda şirket sermayesinin % 51,5’lik kısmının sahibi olarak kalacağımız şekil, kayıt ve şartı ile) görüşmelere başlanmasına ve bu konuda Osman Niyazi Önen ve/veya Aşkın Kurultak’a yetki verilmesine karar verilmiştir.”
Türkiye’ye yeni gelen markalar oyunu nasıl değiştirecek?
SharkNinja, Forever 21, Flying Tiger Copenhagen, lululemon, Alo Yoga, Gymshark, Primark, Five Guys… Kimi kapısında kuyruklar oluşturan mağazasıyla pazara adım attı, kimi ise Türk tüketicisiyle buluşmak için gün sayıyor. Peki sektörlerinin ezber bozan markaları Türkiye pazarına hangi stratejilerle giriyor? Pazarın yenileri rekabeti nasıl şekillendirecek? Gelin küçük ev aletlerinden spor giyime dek pek çok alanda rekabete renk katacak markalara hem bir “hoş geldiniz” diyelim hem de Türkiye stratejilerini kendilerinden dinleyelim…
“Türkiye’ye yeni gelen markalar oyunu nasıl değiştirecek?” dosyasının tamamını okumak için TIKLAYIN!
WWF’den çağrı var: Jaguar’ı kurtar, sadece logoyu değil!
Ünlü otomobil markası Jaguar’ın logo değişikliği eleştirilerle karşılanırken, markaya bir cevap da WWF’ten geldi.
Otomobil markası Jaguar’ın yeni logosu global çapta bir tartışmaya yaratırken konuyla ilgili bir paylaşım da WWF Almanya’dan geldi. Dernek, Amazon ormanlarında yaşayan ve nesli tükenme tehlikesi altında olan jaguarlara dikkat çekmek amacıyla sosyal medyada çarpıcı bir mesaj paylaştı.
Ömer Barbaros Yiş, Karaca International Genel Müdürü oldu
LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapan Ömer Barbaros Yiş, geçtiğimiz haftalarda 4 yıl süren LC Waikiki yolculuğunu noktaladığını duyurmuştu. Başarılı lider bugün Karaca International Genel Müdürü olarak kariyer yolculuğuna devam edeceğini açıkladı.
Yiş yeni yolculuğuna ilişkin yaptığı paylaşımda: “Yeni yolculuğumu paylaşma zamanı. Müthiş işler başaran harika bir ekibe, Karaca International Genel Müdürü olarak katılmaktan büyük mutluluk duyuyorum.
Karaca’nın dünyada kendi alanında ilk 3’e girme vizyonu için tüm birikimimle, tüm çabamla ve değerlerimle çalışacağım için çok heyecanlıyım.
Sizde Karaca var mı? Hala yoksa şimdi tam zamanı“ ifadelerini kullandı…
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
LIV Hospital, Feveran ile anlaştı
Liv Hospital, entegre marka iletişim çalışmalarını Feveran’a emanet etti. Bu kapsamda Feveran; Liv Hospital’ın kurumsal iletişim, lansman iletişimi, lider iletişimi, marka ve pazarlama iletişimi, proje yönetimi ve tüm kreatif çalışmalarını yürütecek. Aynı zamanda yaratıcı marka iletişim ajansı İngiltere, Macaristan ve Azerbaycan’da da hastaneleri bulunan markaya global PR desteği de sağlayacak.
SCC İletişim’e yeni marka
SCC İletişim, MARS’ı müşteri portföyüne kattı. İş birliği çerçevesinde SCC İletişim MARS’ın yeni dönem iletişim çalışmalarını üstlendi. SCC İletişim aynı zamanda MARS’ın Kurucu Ortağı Emrah Kaya’nın da lider iletişimi çalışmalarını yürütecek. Ajans markaya; marka iletişimi, medya ilişkileri, etkinlik, gündem ve proje yönetimi gibi pek çok alanda stratejik iletişim desteği sunacak.
Kredi Kayıt Bürosu (KKB) konkuru sonuçlandı
Bankacılık ve finans sektörüne yönelik katma değerli ürün ve hizmetler sunan Kredi Kayıt Bürosu (KKB), açtığı konkur sonucunda tüm yaratıcı iletişim ve dijital faaliyetlerini yürütmek üzere Roy+Teddy ile anlaştı. Bu iş birliği kapsamında Roy+Teddy, KKB’nin çatı markası ile birlikte Findeks ve Greendeks başta olmak üzere tüm alt marka ve hizmetlerin ATL, BTL, dijital ve sosyal medya gibi farklı alanlardaki 360 derece yaratıcı iletişim çalışmalarını üstlenecek.
Edip Saat Hypemeda’yı seçti
Edip Saat’in medya planlama ve stratejileri Hypemeda’ya emanet… Edip Saat, 2025 yılı data bazlı medya planlaması çalışmalarını Hypemeda ile yürütecek.
Suzuki’nin Türkiye’deki yeni iletişim ortağı Red and Grey oldu
Suzuki, Türkiye’deki iletişim faaliyetlerini Red and Grey ile sürdürme kararı aldı. Suzuki’nin 360 entegre iletişimi artık Red and Grey imzası taşıyacak.