Deadpool ve Wolverine, ketçap ve hardal olarak karşınızda!
Heinz, Deadpool & Wolverine filmi vizyona girmeden önce, iki Marvel karakterini ketçap ve hardalla bağdaştıran yaratıcı bir kampanya hazırladı. “Now You Can’t Unsee It” (Artık Görmezden Gelemeyeceksiniz) adlı kampanya, izleyicilerin aklında ikonik karakterler ve Heinz ürünleri arasında eğlenceli bir bağ kurmayı amaçlıyor.
Rethink tarafından hazırlanan kampanya, 26 Temmuz’da vizyona girecek filmin fragmanına bilinçaltı reklamcılık unsurları ekleyerek, ketçap ve hardal temalı saliselik görüntülerle izleyicileri şaşırtıyor. Küresel çapta yürütülen bu kampanya, Kuzey Amerika’da dijital platformlar ve açıkhava ilanlarıyla destekleniyor.
Kampanyada Heinz, ketçap ve hardal şişelerini Deadpool ve Wolverine’e benzetecek şekilde tasarladı. Kostüm, maske, katana, pençe ve kesik izleri gibi detaylarla süslenen bu sınırlı sayıda koleksiyon ürünleri, hayranlarıyla buluşmaya hazırlanıyor.
Rethink’in CCO’su ve ortağı Mike Dubrick, kampanya hakkında şu yorumu yaptı:
“Bir kere gördünüz mü artık görmeden edemezsiniz. İnsanların sadece kırmızı ve sarıyı gördüklerinde Heinz’ı hatırlaması şaşırtıcı. Filmin fragmanı paylaşıldığında sosyal medyada tam olarak bunu gördük. Heinz için kültürü yansıtmak kadar onun parçası olmak da önemli. Bu işbirliği bize tam da bunu yapma fırsatı verdi.”