Decathlon, Microsoft’un mavi ekranını açık hava kampanyasına dönüştürdü: “Kesinti mi? Dışarı çıkın…”
Decathlon, küresel IT kesintisine Microsoft’un mavi hata ekranı mesajını tersine çeviren bir reklam panosu ile yanıt verdi.
Geçen Cuma günü, havayolları, bankalar, hastaneler ve perakendecileri etkileyen büyük bir IT kesintisi tüm dünyayı sarstı. Krizden sonraki 24 saat içinde Decathlon, etkilenenlere kesintiyi dışarı çıkmak için bir bahane olarak kullanmalarını söyleyen bir açık hava kampanyasını hayata geçirdi.
“Kesinti mi? Dışarı çıkın. Açık hava ürünlerimizde yüzde 50 indirimden yararlanın” diyerek Microsoft’un mavi ekranından tüketicilere seslenen Decathlon, insanları bir QR koduyla web sitesine yönlendirdi.
Yaratıcı kampanya Rethink imzası taşıyor.
Kaynak: The Drum
Güncel Haberler