Deneyimi “arzu” ile tasarlayanlar XCO’24’te buluşuyor!
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan, Türkiye’de deneyim tasarımına odaklanan ilk ve en kapsamlı etkinlik XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, 10. yılında sektör profesyonellerini “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla bir araya getirecek. 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek zirve global trendleri deneyimin usta isimlerinin yorumlarıyla sahnesine taşıyacak. Zirvenin en dikkat çeken ana başlıklarından biri de “Arzu” olacak.
36 konuşmacının sahne alacağı zirve “Pazarlama Tüneli”nin de aşamalarını temsil eden 5 ana bölümden oluşacak:
- Farkındalık (Awareness),
- İlgi (Interest),
- Arzu (Desire).
- Hareket (Action)
- Sadakat ve Marka Elçiliği (Loyalty and Advocacy)
Arzu: hem başlangıçta hem bitişte
Satın alma motivasyonunu tetikleyen ilk dokunuş mükemmel deneyimlerle sürdürülebilir. Özgün olun ve müşterilerinize biricik oldukları duygusunu hissettirin. Hedef kitlenizle daha sık birlikte olma fırsatı yaratın ve her birini unutulmaz kılın. Lüks deneyim biricik olduğunuzu hissettiğinizde yaşadığınızdır. Pahalı değil sıra dışı deneyimler tasarlayın.
11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek zirve için yerinizi ayırmayı unutmayın!
Özgün olmak arzu duymanın tetikleyicisidir
Özgün olmak müşteri üzerinde biricik olma algısını ve ona sahip olma motivasyonunu artırır. Özgür markalar benzersiz ve cesurdur.
Etkinlik ve deneyim pazarlaması ile insanlara dokunun
Etkinlikler müşterilerinizle aracısız buluştunuz zamanlardır. Böyle zamanlarda güçlü bağlar kurmak için anları yakalayın. Sanal olsa da iz bırakan deneyimlerin unutulmadığını gerçeğinden yola çıkarak teknolojinin sağladığı olanaklarla deneyim sayınızı on ve off olarak artırın.
Everything as a service
Deneyimin sadece satış anında yaşandığını düşünmek yanlış olur. İlk buluşma ambalajla başlar, satış sonrası hizmetle tekrarlanarak devam eder. Mükemmel deneyimi çok kez sunmak ürün ve hizmeti vazgeçilmez kılarken sadakati de beraberinde getirir. Yeni iş modeli olarak yükselen aboneli satışlar her bir dokunuşta yeni deneyimler yaratmak için fırsat yaratıyor. Deneyim odaklı bir satış stratejisi için abonelik doğru model kabul ediliyor.
Lüks deneyimin dayanılmaz cazibesi
Lüks ucuzun değil sıradanlığın karşıtı. Müşterilerinize yaşatacağınız beklenmedik bir deneyim unutulmaz anılar yaratır. Böyle zamanlarda fiyat önemsenmez, değer önerisi öne çıkar. Müşterilerinize unutamayacakları deneyimler tasarlayın.
“Arzu” başlığı altında kimler neler anlatacak?
Ağırlama Sektöründe Deneyim Tasarımı
Çetin Kolukısaoğlu – Doğuş Hospitality & Retail Deneyim Direktörü
“WWW’dan Dijital Bilgeliğe: Internet of Experience- “Bilmekle yetinme, bilgelikle tasarla”
Aysun Karabıyık Sarıkaya- Turk.net Pazarlama Direktörü
“Welcome To The Dark Side“
Zümrüt Yezdani Kedik-Pernod Ricard Türkiye Hukuk, Kurumsal İletişim ve Dış İlişkiler Direktörü/Elvan Küçükdemiral-Pernod Ricard Türkiye Pazarlama Direktörü
“Deneyimin Başladığı An’a Git“
Musa Çelik-Tasarist Kurucusu ve Kreatif Direktörü