DenizBank ajansını seçti
Türkiye’de finans sektörünün önde gelen kurumlarından DenizBank, dijital ekosistemindeki kreatif süreçlerinin yönetimi için Karbonat ile anlaştı.
Uzun süren konkur döneminin ardından, aralarında fastPay ve Intertech’in de bulunduğu DenizBank’ın kurum çatısı altındaki tüm markalarının dijital iletişimini Karbonat yürütecek.
1 Haziran 2021’den itibaren DenizBank’a hizmet vermeye başlayan Karbonat; markaya, Levent’teki ajansının bahçesine denizin geldiğini duyuran farklı bir videoyla ”Hoş Geldin” dedi.
DenizBank Reklam, Halkla İlişkiler ve İdari İşler Grup Müdürü Zeki Bilsel, konuya ilişkin: ”Kuruluşundan bu yana çevik yaklaşımı ile Türkiye’nin dijital dönüşüm yolculuğunda önemli ilklere imza atmış bir kurum olarak, marka iletişimimizi de 360 derece yaklaşımla dijital ekosistemde güçlü şekilde sürdürmenin hem çağın hem Bankamızın kültürünün gereği olduğunu biliyoruz. Bu anlayışla tüm markalarımızın dijital iletişim süreçlerinin yönetiminde Karbonat ile iş birliğine imza atmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.
Karbonat adına konuşan kurucu ortak ve yaratıcı başkan Cenk Gümüşcüoğlu ise ”DenizBank gibi finans sektöründe yenilik ve inovasyonlarıyla ses getiren vizyoner bir markanın gittikçe daha fazla önem kazanan dijital ekosistemdeki iletişim süreçlerinde Karbonat’ı tercih etmesinden dolayı büyük bir mutluluk duyuyoruz. Markaya değer katmak ve rekabette onlara güç kazandırmak için hevesli ve heyecanlıyız” ifadesinde bulundu.