Disney ve Epic Games güçlerini birleştiriyor! | Son 24 saatin gündemi
Eğlence devi Disney ve popüler video oyunu şirketi Epic Games, heyecan verici bir iş birliğine imza attı. İş birliği kapsamında Disney, Epic Games’e 1,5 milyar dolarlık yatırım yapacak ve iki şirket, Disney hikayelerinin ve deneyimlerinin erişimini genişletecek yeni bir oyun ve eğlence evreni yaratacak.
Bu yatırım, Disney’in oyun dünyasına şimdiye kadarki en büyük girişini temsil ediyor. Yeni oyun ve eğlence evreni, Fortnite ve 100 milyondan fazla aktif oyuncusu ve yaratıcısıyla birlikte Disney’in sevilen karakterlerini ve hikayelerini hayata geçirecek. Bu sayede, Disney’in geniş hayran kitlesi, Fortnite’ın etkileşimli ve sürükleyici dünyasıyla buluşma imkanı bulacak.
Disney Üst Yöneticisi Robert Iger, yatırımın şirketin büyümesi için önemli fırsatlar sunduğunu vurguladı. Epic Games Kurucusu ve Üst Yöneticisi Tim Sweeney ise Disney ve Fortnite topluluklarını bir araya getirecek kalıcı, açık ve birlikte çalışabilen bir ekosistem oluşturmak için iş birliği yaptıklarını açıkladı.
Dünyada en çok ziyaret edilen şehirler belli oldu! Zirve’ye Türkiye’den ambargo…
2023 yılı turizm verileri açıklandı ve Türkiye için sevindirici haberler geldi. BBC’nin Euromonitor International’dan aldığı bilgilere göre, dünyada en çok ziyaret edilen 4 şehirden 2’si Türkiye’de: İstanbul ve Antalya.
Rapora göre, 2023 yılında uluslarası varışlarda listenin ilk sırasında İstanbul yer alıyor. İstanbul, bir önceki yıla kıyasla ziyaretçi sayısında yüzde 26’lık bir artış yaşayarak Londra ve Dubai’yi geride bıraktı. 15,5 milyonluk nüfusuyla Avrupa’nın en büyük şehri olan İstanbul, bu başarısıyla büyük bir sürprize imza attı.
Daha da şaşırtıcı olan ise Antalya’nın başarısı. 1,3 milyonluk nüfusuyla Türk Rivierası’nın yıldızı olan Antalya, 2023 yılında 16,5 milyon uluslararası ziyaretçiyi ağırladı. Bu sayı, Paris, Hong Kong, Bangkok ve New York City gibi dünyaca ünlü şehirlerin ziyaretçi sayısından daha fazla. Antalya, kendi nüfusunun da 12 katından fazla ziyaretçiyi ağırlamış oldu.
Z Kuşağı en etkili milletvekillerini seçti!
ORC Araştırma’nın 4-6 Şubat tarihleri arasında 5 bin 600 kişiyle CATI anket yöntemiyle yaptığı araştırmaya göre, Z kuşağı TBMM’deki en etkili milletvekillerini seçti.
ORC’nin yaptığı araştırmada Z kuşağına “Size göre TBMM’de en etkili/öne çıkan milletvekilleri hangileridir?” sorusu, açık uçlu olarak yöneltildi.
İşte Z kuşağına göre TBMM’deki en etkili milletvekilleri
- CHP Erzincan Milletvekili Mustafa Sarıgül (%36,5)
- AKP İzmir Milletvekili Ceyda Bölünmez Çankırı (%31,6)
- CHP Malatya Milletvekili Veli Ağbaba (%22,7)
- TİP İstanbul Milletvekili Sera Kadıgil (%22,7)
- İyi Parti Sözcüsü Kürşad Zorlu (%19,3)
- Osman Gökçek (%17,2)
- CHP Mersin Milletvekili Ali Mahir Başarır (%15,8)
- İyi Partili Turhan Çömez (%13,9)
- CHP Muğla Milletvekili Gizem Özcan (%13,2)
- AKP İzmir Milletvekili Eyyip Kadir İnan (%12,6)
Super Bowl tarihinin en çok ses getiren 10 reklam filmi!
Bu yıl 58.’si düzenlenecek Super Bowl için geri sayım başladı! Her yıl adeta bir şölene dönüşen final mücadelesinde bu yıl 11 Şubat’ta sahada Kansas City Chiefs ile San Fransisco 49ers karşı karşıya geliyor olsa da biliyoruz ki rekabet yalnızca bu iki takım arasında olmayacak… Zira Super Bowl ekranları ve reklamları yıllardır pazarlama evreni için de dikkat çekici bir rekabet alanı yaratıyor… 2024 Super Bowl’una hangi markalar ve reklam kampanyaları damga vuracak merakla beklerken “Bard” ile geçmişe bir yolculuk yapmaya ne dersiniz?
Google’ın yapay zeka dil modeli Bard‘a göre Super Bowl tarihinin en çok ses getiren 10 reklam filmini incelemek için TIKLAYIN!
İşte Brandverse Awards 2024’ün yenilikleri
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards 2024 başvuru dönemi için geri sayım başladı. Reklam ve pazarlama iletişimi alanındaki en başarılı çalışmaların ödüllendirileceği Brandverse Awards için erken başvurular 1 Şubat’ta başladı… Katılımcılar bu yıl 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 döneminde ürettikleri çalışmalarla Brandverse Awards’un ana bölümleri olan Sosyal Medya ve Dijital, Medya, Film, PR, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı, Strateji ve Craft altındaki kapsamlı kategorilerde rekabet edecek.
Detayları incelemek için TIKLAYIN!