Divanev sevgiden ilham alarak oluşturduğu “yeter ki sev” kampanyasını başlattı
Yataş Grubu’nun hızla büyüyen mobilya ve uyku markası Divanev, sevginin birleştirici gücünü ve ayrılmaz bağlarını markanın bugüne kadar süre gelen temel değerleri ile bütünleştirdiği “Yeter ki Sev” lansmanını hayata geçiriyor. Bu yeni konsepti “Koşullar ve hayat değişse de sevginin gücüyle her zorluğun üstesinden gelebileceğimize inanıyoruz” diyerek özetleyen Divanev Pazarlama Direktörü Yeşim Tiregül ile Yeter Ki Sev lansmanı hakkında konuştuk…
“Yeter ki Sev” konseptiyle birlikte iletişim çalışmalarınızın merkezine de sevginin iyileştirici gücünü aldınız. Nasıl bir içgörüyle ortaya çıktı bu çalışma?
Logomuzda yer alan öğeler, iki kişinin sarılması, kalp, ağaç gövde ve dalları modellenerek tasarlandı. Logodaki sarılma; aile saadetini ve mutluluğunu simgelerken, kalp ise aşk ve sevgiyi temsil ediyor. Logomuzdaki köklülüğü simgeleyen ağaç, gövde ve dalları, bugünlerde en çok ihtiyaç duyduğumuz güçlü bağları ve geleneksel değerlerimizi yansıtıyor. Bu açıdan sevgi kavramı, insanın duygu dünyasında derin bağları olan ve bizi biz yapan değerlerimizdir. Bu yüzdendir ki sevgi ısı haritasına bakıldığında en sıcak nokta her zaman tüm bağların başladığı ve ailenin bir arada olduğu evlerimiz olmuştur. Bu bağlamda biz de Divanev olarak, sevginin iyileştirici gücüne inanarak “Yeter Ki Sev” kampanyasını başlattık. İçinden geçtiğimiz bu zor günlerde yaralarımızı hep birlikte sarabilmek için sevginin birleştirici gücüne inanıyoruz.
Ortaya çıkan konsepti markanın süregelen değerleri içerisinde nasıl bir yerde konumlandırıyorsunuz?
Divanev olarak, koşullar ve hayat değişse de sevginin gücüyle her zorluğun üstesinden gelebileceğimize inanıyoruz. Bu doğrultuda Yeter Ki Sev kampanyasıyla birlikte olduğumuz her yeri bir yuva sıcaklığına kavuşturmak için var gücümüzle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Aynı zamanda bu düşünceyle Divanev olarak, “Yaşayan Evler” konseptimizi de bu sene sevgi temasıyla birleştirdik. Sevgi ile kurulan evlerde yer almak üzere çıktığımız bu yolda Divanev kalitesi ve farkını ürünlerimize de yansıtarak, sevgiyi evin her köşesine yaymayı istedik. İyi ve kaliteli bir evin herkesin hakkı olduğu fikrine inanarak başladığımız bu serüvende sevgiyle kurulan evlere eşlik etmeyi odağımıza aldık.
Yeni konsept çatısı altındaki ürün çeşitliliğinden ve en çok rağbet gören ürünlerden bahseder misiniz?
Kullanıcılarımızın çok seveceği, her zevke uygun çeşit çeşit yeni ürünler geliştirerek fark yaratacak koleksiyonlarımızı müşterilerimizle buluşturmaya gayret ediyoruz. Bu kapsamda Divanev modernliğiyle tasarlanmış yeni koleksiyonlarla evleri sadece sevgiyle buluşturmayı değil aynı zamanda Divanev kalitesi ve güvencesini de yansıtmak istiyoruz. Çıktığı günden bu yana çok sevilen Marlet köşe koltuğumuz, tüm aileyi bir araya getirecek modülerliği ile yüzlerce kombinasyon yaratılabilen, teknoloji ile konforu buluşturan özel bir seri olarak üretildi. Helis serisini de İskandinav tasarımının Divanev yorumu olarak tanımlayabiliriz. Helis serisi içinde yer alan farklı ölçü, tasarım ve modül çeşitliliği, İskandinav tarzını benimseyen her eve uygun çözümler sunuyor.
Greta serisi ise biraz daha klasik severler için yeni bir alternatif oldu. Greta serisi modern ve geometrik şekillerle, ışıltılı detayların bir araya geldiği zamansız bir tasarım olarak yerini aldı.
Özetle, evinde sevgiye yer açmak isteyenlerin severek kullanacağı mobilyaları özenle tasarlıyor, beklentilere ve ihtiyaçlara çözüm sunmaya çalışıyoruz. Bu dönemde en çok ihtiyacımız olan sevgiyi ürünlerimizle de yansıtmak istiyoruz.
“Yeter ki Sev” konseptini hayata geçirdikten sonra ne gibi geri dönüşler aldınız?
Yeter Ki Sev iletişim lansmanına geniş kesimlerden oldukça olumlu geri dönüşler aldık. Divanev olarak, sevgi temasını bu sene odağımıza almamızın temel sebeplerinden biri de; evlerimiz sevginin paylaşıldığı ve yayıldığı en yoğun yer olması diyebiliriz. Böylelikle Yeter Ki Sev teması ve marka kimliğimiz de bu dönemde kullanıcılarımız tarafında da olumlu bir karşılık buldu.
Önümüzdeki dönemde de bu temanın altında iletişim çalışmalarımızı kurgulayarak sevgi temasıyla marka kimliğini eşleştirecek yeni çalışmalara imza atmayı umuyoruz. “Yeter Ki Sev” temasının bu dönemde de yaşanan gelişmelerden kaynaklı gerek ülkemiz gerekse de son kullanıcı açısından doğru bir eşleşme yakaladığına inanıyoruz. Divanev olarak, evleri sevginin gücüyle bir yuva sıcaklığına dönüştürme gayretimizin yanı sıra, gelecek dönemlerde de “sevgi” teması altında yeni projelere imza atmayı umuyoruz.