Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde P&G’ye 5 ödül
P&G, Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından düzenlenen, Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nden 5 ödül aldı.
–P&G son 10 yılın en iyi Sahada Pazarlama Uygulamaları,
-Entegre Etkinlik Pazarlama Kampanyaları,
-Entegre İnteraktif Pazarlama Kampanyaları,
-E-posta Çalışmaları
-Yerel Odaklı Satış Noktası İçi Promosyonel Aktiviteler ödüllerinin sahibi oldu.
P&G, son 10 yılın en iyi “Sahada Pazarlama Uygulamaları” ödülünü Orkid markasıyla aldı
Orkid markasının hayata geçirilen Okul Eğitim Programı – Ergenlik Dönemi Değişim Projesi, son 10 yılın En İyi Sahada Pazarlama Uygulamaları ödülünü aldı.
23 kategoride verilen ödüller içerisinde P&G ayrıca #banabak projesiyle Entegre Etkinlik Pazarlama Kampanyaları alanında 2., Entegre İnteraktif Pazarlama Kampanyaları alanında 3., Olimpik Anneler projesiyle Yerel Odaklı Satış Noktası İçi Promosyonel Aktiviteleriyle 2., Fairy markasıyla ise E-posta Çalışmaları alanında ise 3. oldu.