Dünyanın en saygın şirketleri açıklandı! | Son 24 saatin gündemi
RepTrak 2024 Global RepTrak 100 raporu dünyanın en saygın 100 şirketini açıkladı.
Geçtiğimiz yıl da zirvede yer alan LEGO tahtını korurken, Mercedes-Benz Group ikinci ve Rolex üçüncü sırada yer aldı.
Rapor, pandemi sonrasında kurumsal itibarın yeniden şekillendiğini gösteriyor. Tüketiciler, şirketlerden artık daha fazla şeffaflık, sürdürülebilirlik ve hesap verebilirlik bekliyor.
Raporda dikkat çeken bir diğer unsur, küresel itibar skorunun 2024’te 0,6 puan artarak 73,8’e çıkması. Bu artış, şirketlerin pandemi sonrası güveni yeniden kazandığını gösterse de, her şeyin tamamen yolunda olduğunu söylemek henüz erken.
Bunun yanı sıra, liderlik, ürün ve hizmet kalitesi, inovasyon ve çalışma ortamının kurumsal itibarın en önemli bileşenleri olduğuna vurgu yapılıyor. En itibarlı şirketlerin, ürün değeri ve müşteri deneyimi konusunda etkili bir iletişim kurduğuna dikkat çekilirken, çevresel, sosyal ve yönetişim (ESG) faktörlerinin kurumsal itibarın ayrılmaz bir parçası haline geldiği de ifade ediliyor. ESG puanlarındaki artış, sürdürülebilir ve etik iş uygulamalarının giderek daha fazla değer kazandığının bir göstergesi.
Raporun tamamını incelemek için TIKLAYIN!
Selocan’lar gitti şimdi Teknocan zamanı!
Turkcell, 30’uncu yılında teknoloji çağını simgeleyen yeni bir kahramana kavuşuyor. Adana’da gerçekleşen TEKNOFEST’te dün ilk kez tanıtılan “Teknocan”, Turkcell’in bir telekom operatöründen teknoloji markasına evrilme öyküsünü ve dijital dünyada üstlendiği yeni rolü simgeliyor.
Türkiye, 2000 yılında Turkcell’in genç ve dinamik kimliğini sembolize eden Selocan’la, 2010’lu yıllarda ise Turkcell’in müşterileri ile kurduğu bağı ve sosyal yönünü vurgulayan 6 farklı Emocan karakteriyle tanışmıştı. Yeni kahraman Teknocan ise Turkcell’in teknoloji odaklı bir markaya dönüşümünü ve dijitalleşme çağındaki yeni kimliğini temsil ediyor.
“Bayrak Taşıyıcı Marka” olmanın sırrı C Level Club’da konuşuldu
Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club buluşmaları hız kesmeden devam ediyor. 2 Ekim 2024 akşamı Vestel ve Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu’nun ev sahipliğinde Zorlu Eataly Terrazza’da buluşan C Level Club üyeleri gündemi değerlendirdi.
Toplantıda katılımcılar, 25 yıldır sektöründe ihracat şampiyonu olan, 160’tan fazla ülkede tüketicilere teknolojilerini ulaştıran ve Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen “Bayrak Taşıyan Markalar” araştırmasında ilk akla gelen marka olan Vestel’in “Bayrak Taşıyan Marka Olma” stratejilerini Duygu Badem Uylukçuoğlu’ndan dinledi…
Yerel bir eczaneden uluslararası bir ilaç şirketine dönüşme hikayesi: Nobel İlaç 70 yaşında!
Yerli sermaye, yerli üretim ve yerli Ar-Ge vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren Türkiye’nin köklü ilaç şirketlerinden Nobel İlaç, 70. kuruluş yıl dönümünü iş dünyası, siyaset ve medya dünyasının önde gelen isimlerinden oluşan çok sayıda davetlinin katılımıyla Çırağan Sarayı’nda düzenlediği bir etkinlik ile kutladı.
Türkiye, Kazakistan ve Özbekistan’da bulunan beş kampüsteki 11 üretim tesisi, 6 Ar-Ge merkezinin yanı sıra dünyada 3000’e yakın ruhsat sayısı, farklı coğrafyalara yayılmış 4 binden fazla çalışanı ile Türkiye’nin uluslararası ilaç şirketi olan Nobel’in 70. kuruluş yıl dönümü davetine siyaset, iş dünyası ve medya dünyasının önde gelen isimleri katıldı.
İş Bankası’nın girişimcilere desteği sürüyor
Türkiye İş Bankası’nın ana destekçiliğinde yürütülen Workup’ın 12’nci, Workup Agri’nin 3’üncü dönemi tamamlandı. Workup’lı girişimlerin 66’sı, farklı yatırımcılardan yaklaşık 35 Milyon ABD dolar yatırım aldı. İş Bankası ve grup şirketleri, programa dâhil olan girişimlerden 70’i ile iş birliği yaptı. İş Bankası Genel Müdürü Hakan Aran konuyla ilgili “Dijital dönüşümde, yeşil dönüşümde, toplam faktör verimliliği artışında ve ekonomik kalkınmada anahtarın girişimcilerin elinde, zihninde, hayallerinde olduğuna inanıyoruz” dedi.