
Durex’ten IKEA’ya “Uyudun mu?” yanıtı: “Uyanık tutmak bizim işimiz!”
Önce IKEA, sonra Burger King şimdi de Durex… Markaların sosyal medyada anlık etkileşimlerle nasıl dikkat çektiğine dair bir örnek de Durex’ten geldi.
IKEA, geç saatlerde başlattığı pazarlama kampanyasında takipçilerine “Uyanık mısın?” anlamına gelen “u up?” mesajını göndererek, yanıt verenlere yatak ve yatak ürünlerinde özel indirimler sundu. Ancak bu hamleye en dikkat çeken yanıtlardan biri Durex’ten geldi.
Ünlü marka, IKEA’nın mesajına aynı ifadeyle karşılık vererek “u up?” dedi ve bu esprili yaklaşım hızla sosyal medyada yankı buldu.

Diyalog burada da bitmedi; IKEA, sabah olduğunda konuyu devam ettirerek takipçilerine ve Durex’e “Uyku nasıldı?” diye sordu. Fakat asıl nokta atışı cevap, Durex’ten geldi:
“Uyku mu? Biz insanları uyanık tutmakla meşguldük.”
Kaynak: LBB Online