E-ticaretin en yaratıcıları ECHO Summit 2024 sahnesinde buluşacak
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle gerçekleştirilen Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit, bu yıl “Generative E-Commerce” ana temasıyla sektörün en başarılı isimlerini sahnesinde ağırlayacak. Bu yıl 15 Mayıs Çarşamba – Wyndham Grand Istanbul Levent’te altıncı kez düzenlenecek olan etkinlikte, sektörün en güncel trendleri dört ana başlıkta ve ilham veren sunumlarla katılımcılara aktarılacak. ECHO Summit’in ardından gerçekleştirilecek olan ECHO Awards’da ise “E-ticaretin En İyileri” ödüllendirilecek.
İlk yılından bu yana Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi olma özelliğini koruyan ECHO Summit, altıncı yılında da hayli iddialı bir programla sektörle buluşmaya hazırlanıyor. E-ticaretin en iyilerini sahnesinde ağırlayan ve başarılı örnekler üzerinden trendleri ele alan, etkili sunumlarla ilham veren ECHO Summit bu yıl da fırsatlarla dolu bir dünyanın kapılarını aralayacak.
Sektör paydaşlarını fırsatları görmeye hazırlamak misyonuyla tasarlanan ECHO Summit 2024’te, teknoloji odağında dönüşen geleceğe ışık tutarken, olmakta olana tanıklık edeceğiz… “Generative E-Commerce” ana temasıyla bu yıl altıncı kez gelecekteki değişimi öngörmek üzere içeriği tasarlanan ECHO Summit, Deloitte’un 150 ülkedeki deneyimlerini de kapsıyor. Teknoloji odağından bakarak büyükten küçüğe her coğrafyadan tüketicinin nabzını tutarak hazırlanan ECHO Summit 2024’teki ana başlıklar yaratıcılığın e-ticaret ekosisteminin artık merkezinde yer aldığını gösteriyor. Her bir ana başlığın önemine vurgu yapacak ve deneyimiyle kavramın içini dolduracak anlatıcısı ECHO Summit’te önceden atanıyor. Bu kapsamda destekçileri de içeriğin bağlamına uygun olanlardan seçiliyor.
En iyiler ödüllerine kavuşacak
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğinde gerçekleştirilen ve kapsamlı bir araştırmaya dayanan ECHO Awards’un kazananları da ECHO Summit’te ödüllerine kavuşacak. Müşterilerine değer veren, onlara en iyi alışveriş deneyimini yaşatan e-ticaret platformlarının tüketici değerlendirmeleriyle belirlendiği ECHO Awards’da araştırma süreci başladı. Bu kapsamda, Türkiye’yi temsil eden IBBS-Düzey 1 seviyesinde 12 ilde (İstanbul, Bursa, Ankara, Tekirdağ, İzmir, Kayseri, Adana, Samsun, Malatya, Trabzon, Gaziantep, Erzurum) görüşmeler gerçekleştiriliyor. Nihai müşterileri temsilen yüzde 95 güven düzeyinde ±2,75 hata payına bağlı biçimde rastlantısal olarak belirlenen 1.200 kişiyle görüşmeler yapılıyor.
Araştırma sonucunda kendi kategorilerinden halkın oylarıyla en başarılı bulunan markalar zirvenin hemen ardından gerçekleştirilecek törende ödüllerine kavuşacak.
ECHO Summit 2024’te neler konuşulacak?
• E-ticaretin Yakıtı Yapay Zeka
• Pazaryeri ve Ötesi…
• Kişiselleştirme & Öngörüsel Analitik (Personalization & Predictive Analytics)
• Etik Alışveriş: Sürdürülebilirliğin Yakıtı