E-ticarette yeni trend: “Canlı yayın satışı” Türkiye’de karşılık bulacak mı?
Çin’den başlayarak tüm dünyaya yayılan “canlı yayın satışları” ile, kullanıcılar, online platformlar üzerinden gerçekleştirilen canlı yayınlara katılarak ürün tanıtımlarını izleyebiliyor ve aynı anda satın alma işlemini gerçekleştirebiliyor. Ayrıca, online yayın esnasında sunulan anlık fırsatlar ve indirimler de işi tüketici açısından daha cazip kılıyor. Geçtiğimiz ay web sitemizde yayınladığımız “E-ticarette yeni trend: Canlı yayın satışı” incelememizle canlı yayın satışlarını incelemiş ve yükselmekte olan trendi işaret etmiştik. GittiGidiyor trendi yakalayan markalardan olmuş…
GittiGidiyor, alışveriş deneyimine yepyeni bir soluk katacak “Canlı Alışveriş” döneminin başlayacağını duyurdu. 9 Aralık 2020 tarihinde saat 20:00’de gerçekleşecek Canlı Alışveriş’in ilk yayını sevilen oyuncu ve influencer Müge Boz sunuculuğunda olacak. Boz, Anne-Bebek kategorisindeki ürünler özelinde deneyimlerini paylaşırken, kullanıcılar da kategoriye özel indirimlerle buluşacak.
GittiGidiyor web sitesi ve mobil uygulaması üzerinden yayınlanacak Canlı Alışveriş’te kullanıcılar hem yeni ürünler keşfedebilecek hem de ünlü fenomenlerin alışveriş öneri ve deneyimlerini dinleme fırsatı yakalayacak. Her yayında farklı kategorilerdeki ürünlerin, sürpriz ünlüler tarafından tanıtılacağı Canlı Alışveriş’te teknolojiden, anne-bebek ürünlerine, kozmetikten dekorasyon ve süpermarkete kadar farklı kategorilerde özel indirimler GittiGidiyor kullanıcılarına sunulacak.
50 kategoride 22 milyon ürüne ev sahipliği yapan e-ticaret platformu GittiGidiyor’un Canlı Alışveriş yayınları, ünlü isimlerin konukluğu ve birbirinden avantajlı kampanyalarıyla devam edecek.
Küresel anlamda yükselen bu trendin ülkemizde kalıcı olup olmayacağını zaman gösterecek. Biz de Marketing Türkiye olarak bu sürecin yakından takipçisi olacağız.
E-ticarette yeni trend: Canlı yayın satışı başlıklı küresel incelememizi BURADAN okuyabilirsiniz…