“Pazaryerlerinin Evrimi” ECHO Summit sahnesinde konuşulacak
Alışverişçinin tutum ve davranışı değişiyorken ekonominin itici gücü haline gelen pazaryerleri de bu değişime paralel evriliyor. Her sektörün ürüne dönüşmüş B2C yüzünün yanı sıra B2B ekosistemi de bu dönüşümden payını alıyor. Paydaşlar, tedarikçiler mobilize oluyor, çeviklik kazanıyor. Pazaryerlerinin sorumluluğu ekosistemini de kapsayarak artarken tedarik zinciri değer zincirine dönüşüyor. Peki ama nasıl? Tüm merak edilenler 25 Mayıs Perşembe günü katılımcılarını Divan Kuruçeşme’de ağırlayacak olan ECHO Summit’in “Pazaryerlerinin Evrimi” oturumunda konuşulacak.
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle beşinci kez gerçekleştirilecek olan ECHO Summit’in “Pazaryerlerinin Evrimi” ana başlığında: Türkiye’nin Pazaryeri Dönüşümü, Uluslararası Açılım ve Zanaatkarlar için Pazaryeri, Elektronik Pazaryeri ve Lojistik Sağlayıcıdan Pazaryerine Dönüşüm konuşulacak.
Akıl açıcı sunumların yanı sıra özgün case’lerin yer alacağı zirvenin “Pazaryerlerinin Evrimi” oturumunda “Tech for Good” sunumuyla Trendyol Grubu Kurumsal İletişim Direktörü İrem Poyraz ve “Dijital Çağda Değişen Müşteriyi Anlamak” sunumuyla ise Turkcell Dijital Kanallar Direktörü İlker Güneş yer alacak.
Aşağıdaki formu doldurarak e-ticaret alanındaki en güncel gelişmelerin konuşulacağı ECHO Summit’e katılabilirsiniz. Sınırlı sayıda katılımcıyı ağırlayacak olan zirvede yerinizi almak için geç kalmayın…