ECHO Summit’in konuşmacıları belli oldu!
Bu yıl “The Great Specialization – Yatay Kapsayıcılıktan Dikey Konsantrasyona” ana temasıyla gerçekleştirilecek olan ECHO Summit için heyecanlı bekleyiş devam ederken e-ticaret ekosistemini farklı dikeyleriyle ele alacak konuşmacıları da belli olmaya başladı. Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle 25 Mayıs Perşembe günü Divan Kuruçeşme’de ziyaretçilerini ağırlayacak olan ECHO Summit, e-ticaretin lider kadrosunu da sahnesine taşıyacak. İşte akıl açan sunumlarıyla ECHO Summit sahnesinde yer alacak olan birbirinden değerli konuşmacılar…
9 ana, 36 alt başlıkta e-ticaret sektörünün tüm yönleriyle ala alınacağı ECHO Summit’te uzmanlığını paylaşacak konuşmacılar açıklanmaya başladı. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ve Deloitte Türkiye Danışmanlık Lideri Hakan Göl’ün açılış konuşmalarıyla başlayacak olan zirvede birbirinden değerli konuşmacılar sahnede yer alacak.
ECHO Summit’23’te neler konuşulacak?
- Kalabalık SuperApp’lerden Yalın Pazaryerlerine
- Pazaryerlerinin Evrimi
- DTC – Direct to Consumer Brands / Dolaysız Markalar
- Social Commerce
- Running MA&C – Marketing Analytics and Cognitive Special Session
- Omnichannel ve Pürüzsüz e-Ticaret
- e-İhracat
- Avenir: FutureTalks in eCommerce
- Trend Watch in eCom
Omnichannel ve Pürüzsüz E-Ticaret oturumunda zirvenin Ana Sponsoru Ticimax’ın CEO’su Cenk Çiğdemli web siteleri perspektifi üzerinden deneyimlerini paylaşırken, Teknosa Dijital Ticaret ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Emre Kurtoğlu ve Teknosa Dijital Ticaret Kanalları Grup Müdürü Tahir Yıldız da zirvenin ana temasının bir case’i niteliğinde olan ve elektronik-pazaryerine dönüşen Teknosa’nın hikayesini “Tüketici Elektroniğinin Geleceğine Yön Vermek: Teknosa Oyunu Nasıl Değiştiriyor?” adlı sunumlarıyla aktaracak.
Deloitte Digital Partner Özlem Yanmaz ve Yapı Kredi KOBİ Bankacılığı İş Geliştirme Müdürü Esin Eser, e-İhracat: Hem Kilosu Hem Gigabyte’ıyla oturumunda farklı bakış açılarıyla KOBİ’ler için ihracat fırsatlarını anlatacak.
Future of eCom oturumunda “Yemeğin Geleceği” sunumuyla Yemeksepeti CMO’su Okan Erol, Pazaryerlerinin Evrimi oturumunda ise “Tech for Good” sunumuyla Trendyol Grubu Kurumsal İletişim Direktörü İrem Poyraz ECHO Summit sahnesinde olacak.
Trend Watch in eCom oturumunda “Pazarlama Dünyası Yapay Zeka Teknolojileri ile Yeniden Şekilleniyor” sunumuyla Cypien.AI CEO’su Tunç Günbey ve Cypien.AI Managing Partner Mert Tuna Yılmaz sahneyi paylaşırken, Running Marketing Analytics & Cognitive oturumunda Adform Türkiye, MEA ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Eroğlu “Gördüğümüz Gerçekliği Bildiğimiz Teknolojiyle Tasarlamak”, Digital Advice Lab Kurucusu Berk Kuşaksız ve Watsons Türkiye Pazarlama Direktörü Cem Demiröz ise “Dijital Pazarlama Bütçesi Kullanımında Nokta Atış” adlı sunumunu gerçekleştirecek.
Deloitte Türkiye Danışmanlık Lideri Hakan Göl’ün moderatörlüğünde gerçekleşecek olan Direct to Consumer Brands – Dolaysız Markalar oturumunda Philips Ev Aletleri Türkiye ve Orta Asya Bölge Direktörü Fatih Gönç ve Philips Ev Aletleri Orta Doğu, Türkiye, Orta Asya, Rusya ve Afrika Bölgesi Pazarlama Direktörü Esin Karadede sahneyi paylaşacak.
Omnichannel ve Pürüzsüz e-Ticaret oturumunda ise Shopi Kurucu Ortağı & CEO’su Turgut Yazıcı bütünleşik sipariş yönetiminin, Domino’s Türkiye Pazarlama ve Dijital Genel Müdür Yardımcısı Pınar Togay sipariş yönetiminin, Sendeo Ticari Faaliyetler Direktörü Esin Çınar ise 7/24 mükemmel müşteri deneyiminin nasıl tasarlanacağı hakkında bilgi verecek…