Pazarlama stratejilerinin analitik gücü ECHO Summit’te keşfedilecek
Kaynakların kıt olduğu enflasyonist bir pazarda anbean değersizleşen alım gücünün yüksek önem arz ettiği Türkiye gibi ülkelerde satış, şansa bırakılmayacak kadar önemli. İşte bu nedenle veri ve veriyle edinilen yetkinlikler de önemini giderek artırıyor. Tüketiciyi daha iyi tanımak kişiselleştirmeyi, kişiselleştirme de doğru ürün ve hizmetin en doğru zamanda, doğru fiyatla alışverişçiye ulaşmasını sağlıyor. Verinin henüz keşfedilmemiş potansiyel alanları var mıdır? Hangi sektörler ve faaliyet alanları için hangi ölçümleme teknikleri tercih edilmeli? Kişiselleştirme tamam, ama ne kadar incelikli olmalı? Tüm merak edilenler 25 Mayıs Perşembe günü katılımcılarını Divan Kuruçeşme’de ağırlayacak olan ECHO Summit’in “Running MA&C (Marketing Analytics & Cognitive Special Session)” oturumunda konuşulacak.
Rekabette öne geçmek için “teknoloji iyi ki var” diyoruz ama bilmezsek kullanamayız. Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle beşinci kez gerçekleştirilecek olan ECHO Summit’te zor zamanda kır-kullan türünden olan teknolojiler: “Running Customer Analytics”, “Running Product & Pricing Analytics”, “Running Web Site Analytics” ve “Running Marketing Analytics”e dair detaylar ele alınacak.
Running Marketing Analytics & Cognitive oturumunda Adform Türkiye, MEA ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Eroğlu “Gördüğümüz Gerçekliği Bildiğimiz Teknolojiyle Tasarlamak”, Digital Advice Lab Kurucusu Berk Kuşaksız ve Watsons Türkiye Pazarlama Direktörü Cem Demiröz ise “Dijital Pazarlama Bütçesi Kullanımında Nokta Atış” adlı sunumlarıyla yer alacak.
Kayıt yaptırmayı unutmayın…
Aşağıdaki formu doldurarak e-ticaret alanındaki en güncel gelişmelerin konuşulacağı ECHO Summit’e katılabilirsiniz. Sınırlı sayıda katılımcıyı ağırlayacak olan zirvede yerinizi almak için geç kalmayın…