ECHO Summit’23’ün programı belli oldu
25 Mayıs Perşembe günü Divan Kuruçeşme’de katılımcılarını 9 ana, 36 alt başlıkla e-ticaret alanında güncellemeye hazırlanan ECHO Summit’23’ün programı belli oldu. Saat 10’da Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ve Deloitte Türkiye Danışmanlık Lideri Hakan Göl’ün açılış konuşmaları ile başlayacak olan zirve, “Pazaryerlerinin Evrimi”, “Running MA&C – Marketing Analytics and Cognitive Special Session”, “DTC – Direct to Consumer Brands / Dolaysız Markalar” gibi e-ticaret sektörünü kapsamlı bir biçimde ele alan oturumların ardından “Pazaryerlerinin Evrimi” oturumuyla 16:30’da sona erecek.
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle beşinci kez düzenlenecek olan e-ticaret sektörünün en kapsamlı zirvesi ECHO Summit için heyecanlı bekleyiş sürüyor. Ana teması “The Great Specialization – Yatay Kapsayıcılıktan Dikey Konsantrasyona” olarak belirlenen ECHO Summit, 25 Mayıs Perşembe günü katılımcılarını Divan Kuruçeşme ağırlayacak.
2023 ECHO Summit’te neler konuşulacak?
- Kalabalık SuperApp’lerden Yalın Pazaryerlerine
- Pazaryerlerinin Evrimi
- DTC – Direct to Consumer Brands / Dolaysız Markalar
- Social Commerce
- Running MA&C – Marketing Analytics and Cognitive Special Session
- Omnichannel ve Pürüzsüz e-Ticaret
- e-İhracat
- Avenir: FutureTalks in eCommerce
- Trend Watch in eCom
İşte ECHO Summit’23’ün bu yılki programı
ECHO Summit’e katılmak için kayıt yaptırmayı unutmayın!
Aşağıdaki formu doldurarak e-ticaret alanındaki en güncel gelişmelerin konuşulacağı ECHO Summit’e katılabilirsiniz. Sınırlı sayıda katılımcıyı ağırlayacak olan zirvede yerinizi almak için geç kalmayın…