Eczacıbaşı’nın markaları hangi ajansla anlaştı? SesliHarfler İnteraktif Reklam Ajansı, Eczacıbaşı Girişim çatısı altında yer alan tüketim ürünlerinden Selin ve Hijyen Max’la anlaştı. SesliHarfler, Selin ve Hijyen Max markalarının dijital kreatif süreçlerini ve sosyal medyasını yönetecek. 1 Yılın İnovatif Ürünleri: En iyileri tüketiciler seçti… 2 “Amazon’da ürün değişimi seçeneği kaldırıldı” iddialarına markadan yanıt geldi 3 Çin, 10G internet çağını başlattı 4 Global pazarlama sektörüne yön veren dijital tüketici trendleri! 5 GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok “psikolojik esenlik” bekliyorGüncel Haberler Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı! Portakal Çiçeği Karnavalı kebap yemenin de çiçek koklamanın da ötesinde… Borusan Grup şirketlerinden Borusan Tedarik Zinciri Çözümleri ve Teknoloji Anonim Şirketi Fransız CEVA Logistics’e satılıyorSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE