Türkiye’de elektrik üretiminde yeşil rekor | Son 24 saatin gündemi
Türkiye Elektrik İletim AŞ (TEİAŞ) tarafından paylaşılan veriler, ülkemizde rüzgârdan elektrik üretiminde tarihi bir rekor kırıldığını gözler önüne serdi.
Geride bıraktığımız gün rüzgar enerjisinden 228 bin 604 Mwh elektrik üretilerek tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaşıldı. Bu rekor, 7 Ocak 2024’te 218 bin Mwh ile kırılmıştı.
Rüzgar enerjisinin üretimdeki payı yüzde 22,5 olarak verilere yansırken bunu sırasıyla yüzde 20,2 ile ithal kömür ve yüzde 13,7 ile linyit santralleri takip etti.
Tüketicilerin “Hep böyle kal” dediği markalar…
İnovasyonun çağın anahtar kelimelerinden biri olduğuna kuşku yok. Ancak klasiklerin en önemli özelliği de “zamansız” olmaları. İşte bunu başaran ürünler için takvimlerin bir önemi yok zira her dönemde tüketicilerin kalbinde taht kurmayı başarıyorlar. Hal böyle olunca tüketicilerden onlara karşı adeta ortak bir ses yükseliyor: “Hep böyle kal”.
Bu ortak sese kulak vererek tüketicilerin “hep böyle kal” dediği markalara ve o ikonik ürünlerin hikayelerini incelemek için TIKLAYIN!
EYT’lilerin gelecek planları neler?
Emeklilikte Yaşa Takılanlar (EYT) yasasının yürürlüğe girmesiyle birlikte, milyonlarca kişi emeklilik hayalini gerçekleştirdi. Peki, orta yaşta gelen emeklilik onlara neler getirdi? Daha da önemlisi “genç emeklilerin” gelecek planları neler? Marketing Türkiye adına Aksoy Araştırma tarafından gerçekleştirilen “Emeklilikte Yaşa Takılanlar” araştırması, EYT’lilerin emeklilik sonrası yaşamlarını, günlük rutinlerini, yeni hobilerini ve değişen yaşam alışkanlıklarını mercek altına alıyor.
Araştırmanın öne çıkan verilerini incelemek için TIKLAYIN!
Beko’nun global kampanyasına Cannes Lions’tan Bronz Ödül…
Beko, “The Beko Inheritance” global kampanyasıyla Cannes Lions’ta Bronz Aslan ile ödüllendirildi. Yaratıcılık ve mizahı harmanlayan kampanyası, Beko ürünlerinin dayanıklı ve uzun ömürlü olduğunu vurguluyor.
“The Beko Inheritance” global kampanyasıyla 71. Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde “Print & Publishing” ve “Media” olmak üzere 2 kategoride kısa listeye kalan Beko, “Print & Publishing” kategorisinde Bronz Aslan ödülünü kazandı.
MrBeast’in marka direktörlüğünde bir Türk!
MrBeast olarak tanınan Jimmy Donaldson, 290 milyonu aşkın abonesiyle YouTube’un en çok aboneye sahip kanalının sahibi. Night Media ile geçtiğimiz ay yollarını ayıran MrBeast, bundan böyle yoluna kendi ekibiyle devam edeceğini açıklamıştı.
MrBeast’in bu kararı sonrasında uzun yıllardır Amerika’da reklam kariyeri yapan Sinan Deriş’in de yeni oluşumda yer alacağı açıklandı. MrBeast’e yol arkadaşlığı yapacak Deriş, dünyanın en büyük dijital pazarlama, içerik ve iletişim şirketlerinden biri olan VaynerX Holding bünyesinde kariyerini sürdürmekteydi.