Elle dergisi “Elle Muayene” oldu
Allianz Türkiye, 79 yıllık ikonik Fransız moda dergisi Elle ile bir ilke imza attı. Meme Kanseri Farkındalık Ayına özel olarak derginin ismini Elle Muayene olarak değiştiren marka, ünlü oyuncu Nurgül Yeşilçay’la birlikte “bu ay ve her ay elle muayene” dedi.
Sağlık bakanlığı verilerine göre Türkiye’de her yıl 27 bin kadına meme kanseri teşhisi konuyor. Meme kanserinde erken teşhis, erken teşhiste ise düzenli ve periyodik elle muayene hayati önem taşıyor. Elle muayenenin bilinirliğini artırmak isteyen Allianz Türkiye, hayata geçirdiği proje ile 79 yıllık moda ikonu Elle dergisi ve Nurgül Yeşilçay ile güçlerini birleştirdi.
Elle Muayene dergisinin kapak yüzü olan Nurgül Yeşilçay, dergi kapağından röportajlara kadar verdiği tüm pozlarda, elle muayenenin adımlarını gösteriyor. Nurgül Yeşilçay’ın “kadın olmaktan ve memelerinizden utanmayın” dediği proje; bir yandan erken teşhis için kadınları periyodik elle muayene yapmaya teşvik ederken diğer yandan da Allianz Türkiye’nin 40 yaş üstü Modüler Sağlık Sigortası sahibi sigortalılarına, anlaşmalı kontrol mamografi merkezlerinde yılda 1 kez ücretsiz mamografi teminatı sunduğunu anlatıyor.
Kampanyanın Künyesi:
- Reklamveren: Allianz Türkiye
- Reklamveren Yetkilisi: Onur Kırcı, Murat Toz, Burcu Koldemir, Gizem Coşkun Salih, Sena Türker, Gözde Kersu
- Reklam Ajansı: CONCEPT
- VP & CCO: Kerem Özkut
- VP & Müşteri İlişkileri: Barış Alemdar
- ECD: Mustafa Özmal
- Kreatif Direktör: Emre Günaydın, Buse Şay
- Kreatif Ekip Lideri: Yağız Akgün, Apo Gürses
- Kreatif Ekip: Yusuf Yerlikaya, Burak Çolak, Erkut Çarık, Burcu Çetin, Ayşe Eserova, Hilmi Batuhan Gerçel
- Müşteri İlişkileri Direktörü: Özlem Najdi
- Müşteri İlişkileri: Gökçe Ünal Bozyel, Melis Sevim
- Grafiker: Sena Baş