Emekli promosyonlarında rakam güncellendi | Son 24 saatin gündemi
Bankalar maaşını taşıyan emeklilere verilecek promosyonları açıkladı. Açıklamaya göre emekli banka promosyonu için tavan rakam 21 bin TL olarak belirlendi. Halkbank, Ziraat Bankası, Akbank ve İş Bankası’nın da aralarında olduğu 13 banka, yeni yıla özel kampanyalarıyla dikkat çekiyor. İşte bankaların vereceği promosyonlar:
Ziraat Bankası, SGK emekli maaşını kendisinden almayı taahhüt eden müşterilerine 12.000 TL’ye varan nakit promosyon sunuyor.
Garanti BBVA, emekli maaşı tutarına göre farklı promosyon rakamları sunuyor:
- 10.000 TL’ye kadar maaş alanlar: 6.250 TL
- 10.000 – 15.000 TL arası: 10.000 TL
- 15.000 – 20.000 TL arası: 12.500 TL
- 20.000 TL ve üzeri: 15.000 TL
ING Bank, emekli maaşını kendisine taşıyan müşterilerine 15.000 TL’ye varan nakit promosyon veriyor. Ayrıca, otomatik fatura talimatı ve Turuncu Hesap kampanyası ile toplamda 20.000 TL’ye varan promosyon kazanma imkanı sunuluyor.
Halkbank, emekli maaşını 3 yıl boyunca kendisinden almayı taahhüt eden müşterilerine şu promosyonları sunuyor:
- 10.000 – 14.999 TL arası: 8.000 TL
- 15.000 – 19.999 TL arası: 10.000 TL
- 20.000 TL ve üzeri: 12.000 TL
QNB Finansbank, emekli maaşı tutarına göre 15.000 TL’ye varan nakit promosyon ödüyor. Ayrıca, QNB Emekli kredi kartı ile yıllık 1.200 TL indirim imkanı sağlıyor.
İş Bankası, emekli maaşını kendisine taşıyan müşterilerine şu promosyonları sunuyor:
- 0 – 9.999 TL arası: 5.000 TL
- 10.000 – 14.999 TL arası: 8.000 TL
- 15.000 – 19.999 TL arası: 10.000 TL
- 20.000 TL ve üzeri: 12.000 TL
Türkiye Finans, emekli maaşını kendisine taşıyan müşterilerine 12.000 TL’ye varan promosyon ödüyor. Ayrıca, yakınlarını bankaya davet edenler için 2.500 TL’ye varan ek ödül imkanı sunuluyor.
Akbank, emekli maaşı tutarına göre 15.000 TL’ye varan promosyon ödüyor. Chip-para avantajı ile birlikte toplamda 17.500 TL’ye varan ödül kazanma imkanı bulunuyor.
DenizBank, emekli maaşını kendisine taşıyan müşterilerine 12.000 TL’ye varan nakit promosyon sunuyor. MobilDeniz, kredi kartı ve fatura otomatik ödeme talimatı gibi ek avantajlarla promosyon tutarı 20.000 TL’ye kadar çıkabiliyor.
Şekerbank, emekli maaşı tutarına göre 12.000 TL’ye varan promosyon ödüyor. Maaş aralıklarına göre ödeme yapılıyor.
Yapı Kredi, emekli maaşını kendisine taşıyan müşterilerine 20.000 TL’ye varan promosyon sunuyor. Fatura ödeme talimatı ve kredi kartı harcamaları ile ek ödüller kazanma imkanı bulunuyor.
VakıfBank, emekli maaşı tutarına göre 12.000 TL’ye varan promosyon ödüyor. Maaşın 3 yıl boyunca VakıfBank’tan alınması gerekiyor.
TEB, emekli maaşını kendisine taşıyan müşterilerine 21.000 TL’ye varan promosyon sunuyor. Otomatik fatura ödeme talimatı gibi ek avantajlarla promosyon tutarı artırılabiliyor.
Lüks pazarını zor günler bekliyor!
Lüks sektörü, uzun yıllar boyunca ekonominin parlayan yıldızlarından biri olarak büyümeye devam etti. Ancak 2025 ve sonrasına dair öngörüler, bu ışıltılı yükselişin daha yavaş bir tempoda devam edeceğini gösteriyor. Business of Fashion (BoF) ve McKinsey & Company’nin ortak çalışması olan “The State of Fashion: Luxury” raporu, küresel lüks pazarının karşılaştığı zorlukları ve faydalanabileceği fırsatları detaylı bir şekilde ele alıyor. Lüks sektörünün bu kritik dönemeçte nasıl bir yol haritası izlemesi gerektiğine dair derinlemesine bir bakış sunan rapor, yöneticilere rehberlik edecek önemli stratejik öneriler içeriyor.
Influencer Marketing ile fark yaratan markalar…
Influencer marketing, 2024 yılında hem markalar hem de içerik üreticileri için yeni bir döneme kapı araladı. Bu alan sadece içerik üretmek ya da kampanya yürütmekle sınırlı kalmayıp, marka hikayesi oluşturmanın ve toplulukları yönetmenin temel bir aracı haline geldi. Veriye dayalı analizler, içgörüler ve stratejik influencer seçimleri, kampanya başarısında belirleyici rol oynuyor. 2025’in influencer marketing öngörüleri ve 2024’te stratejileriyle fark yaratarak en yüksek etkileşimleri yakalayan markalar, Marketing Türkiye için Merve Deşen liderliğindeki CreatorDen ekibinin hazırladığı analizden geliyor…
Tehlike büyük: Z kuşağının yarıya yakını “Yapay zeka ne diyorsa doğrudur” diyor!
EY, Z kuşağı ve yapay zeka arasındaki ilişkiyi ele alan yeni araştırmasını yayımladı. Araştırma, 2030 yılına kadar küresel iş gücünün yüzde 30’unu oluşturacak Z kuşağının yapay zekayı aktif bir şekilde kullandığını ancak bu teknolojinin geniş kapsamda değerlendirilmesinde bazı eksiklikler yaşandığını ortaya koyuyor. Aynı zamanda yapay zeka için birincil bilgi kaynağının sosyal medya olduğunu da gösteren araştırmada, Z kuşağının yapay zekanın geleceğinin temel itici gücü olacağına dikkat çekiliyor.
Starbucks, “Dubai Çikolatası”nı “Dubai Donut”una dönüştürdü!
Starbucks Dubai, viral hale gelen Dubai Çikolatası’ndan ilham alarak yeni bir lezzet yarattı. Here-O isimli donut markasıyla iş birliği yapan Starbucks Dubai, dünyaca ünlü tatlıdan esinlenerek “Dubai Donut”u menüsüne ekledi. İkonik Dubai Çikolatası ile kaplanan ve ekşi maya ile hazırlanan bu özel donut’un içi fıstık ve künefe dolu. İkiye bölündüğündeyse tıpkı Dubai Çikolatası’nda olduğu gibi cezbedici bir görünüm sunuyor.