Domino’s herkesi mutlu edecek pizzayı buldu!
Domino’s, hiçbir şeyin yolunda gitmediği günlerde müşterilerini rahatlatmak için “Emergency Pizza” (Acil Durum Pizzası) hizmetine başlayacağını duyurdu.
Acil Durum Pizza programı kapsamında, ihtiyacı olan müşterilere ücretsiz iki malzemeli bir orta boy pizza gönderiliyor. Bu pizza için herhangi bir camı kırmaya da gerek yok. Müşterilerin tek yapması gereken Domino’s Pizza’dan en az 7,99 dolar değerinde online bir sipariş vermek. Üstelik kampanya 11 Şubat 2024 tarihine kadar geçerli olacak.
Acil durum butonundan ilham alan kutu, canı pizza çekenleri kutuyu açmaya yönlendiren komut ve oklara sahip. Bu esprili kampanyada reklam ajansı WorkInProgress’in imzası var.
When life gives you lemons, Domino's gives you pizza. Introducing Domino's Emergency Pizza, a free pizza to use when you need it most. #NewWork @dominos pic.twitter.com/lRwSTiDEDR
— WorkInProgress (@WIP_bdr) October 9, 2023
Domino’s Pizza’nın Kıdemli Başkan Yardımcısı ve Marka Sorumlusu Kate Trumbull, “Belki akşam yemeğini yaktınız ve ya elektrikler gitti… Acil durumunuz ne olursa olsun, Domino’s ücretsiz bir pizzanın her şeyi daha iyi hale getirebileceğine inanıyor” diyor.
Trumbull ekliyor: “Günlük yaşamda bu kadar çok belirsizlik varken, herkesin bir noktada pizzayla moral bulmaya ihtiyacı olduğuna inanıyoruz! En zor kısım, Acil Durum Pizza’nızı ne zaman sipariş edeceğinize karar vermek olabilir!”
WorkInProgress Ortağı ve Yaratıcı Direktörü Matt Talbot ise “Bir daha ayak parmağınızı çarptığınızda, kimyadan kaldığınızda, öğle yemeğini vahşi bir hayvana kaptırdığınızda, lastiğiniz patladığında, ayak bileğinizi burktuğunuzda veya yanlışlıkla tüm şirket e-postasına yanıt verdiğinizde, sizi bekleyen bir Acil Durum Pizza’nız olacak” diyor.
Kaynak: Design Taxi
Colgate gülüşleri logosuna taşıyor
Colgate, Dünya Gülümseme Günü’nde tüm dünyaya gülümsemeyi hatırlatmak için #FreeYourSmile (Gülümsemenizi Kurtarın) kampanyası başlattı. Kampanya, Asya’da gerçekleşen Colgate Gülümseme Araştırması’nda “gülümseme utancı”nın yaygın bir duygu olduğunun ortaya çıkması üzerine hayata geçirildi. Zira verilere göre Asya-Pasifik bölgesindeki insanların yüzde 94’ü daha özgürce gülümsemek istediğini söylüyor.