En büyük telefon şirketleri açıklandı, zirve Samsung’un | Son 24 saatin gündemi
Teknoloji pazar araştırma şirketi International Data Corporation (IDC) 2024’ün üçüncü çeyreğine ilişkin en büyük akıllı telefon üreticilerini açıkladı. Sıralamaya göre Samsung, 57.8 milyon sevkiyatla pazarın yüzde 18.3’üne hakim. ABD’li teknoloji devi Apple ise 56 milyon sevkiyat ve yüzde 17.7 pazar payı ile Güney Koreli şirketi ikinci sıradan takip ediyor. Xiaomi ve OPPO, sırasıyla 42.8 milyon ve 28.8 milyon teslimat, yüzde 13.5 ve yüzde 9.1 pazar payıyla üçüncü ve dördüncü sırada. Vivo ise 27 milyon sevkiyat ve yüzde 8.5 pazar payıyla onların hemen arkasında yer alıyor.
Online alışveriş yapanların yüzde 15’i haftada en az bir kez yurt dışından ürün satın alıyor
Hızla büyümeye devam eden küresel sınır ötesi e-ticaret pazarının 2030 yılına kadar 7,9 trilyon dolara ulaşması bekleniyor. DHL eCommerce’ün Sınır Ötesi Alışveriş Raporu’na göre; dünya genelinde alışveriş yapanların yarısından fazlası diğer ülkelerdeki online satış kanallarını tercih ediyor. Sınır ötesi alışverişlerde Hindistan başı çekerken, Türkiye’de ise online alışveriş yapanların yüzde 15’i haftada en az bir kez yurt dışından alım yapıyor.
“Bu Dünya Değişecekse Kadınlarla Değişecek”
Boyner Grup ve UNDP Türkiye iş birliğinde hayata geçirilen She Lab programı genç kadınlar için alanında bir ilk olmayı ve önemli bir açığı doldurmayı hedefliyor. “Sürdürülebilirlikte Geleceğin Kadın Liderleri Programı She Lab” projesinin gönüllü destekçisi oyuncu Merve Dizdar olurken, proje ilk yılında yaklaşık 250 genç kadına liderlik eğitimi verecek.
AI, ambalaj tasarımını nasıl etkileyecek?
Ambalaj tasarımları, yapay zekadaki hızlı gelişmelerin yönlendirdiği önemli bir dönüşümün eşiğinde. Ambalaj tasarımlarını geliştirmekten envanter yönetiminde devrim yaratmaya kadar, AI destekli olmayan ambalaj üretiminin manzarasını yeniden şekillendirmeye hazırlanıyor. Al’ın sunduğu yenilikçi çözümler, markaların ürünlerini daha etkili bir şekilde pazarlamasına ve tüketici beklentilerini karşılamasına da yardımcı oluyor. Tasarist Yaratıcı Direktörü Musa Çelik, AI’ın ambalaj tasarımındaki verimliliği, kaliteyi ve özelleştirmeyi nasıl yönlendirdiğini açıklıyor.
XCO’24 içeriği hazır: Kayıtlar başladı!
XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesinde küresel yapay zeka evreni üzerinden konuşulan veriye dayalı bilimsel pazarlama uygulamalarıyla hizalanacağız. Hizalanacağız derken geride olduğumuz için değil, kavram ve anlamda eşitlenmek için… İçinde deneyim vaadi olmayan pazarlama kampanyalarının başarılı olma ihtimalinin düşük olduğunu artık hepimiz biliyoruz. Deneyimin yakıtı ise veri. Verinin odağa alındığı yeni yaklaşımı bu yılki temamız olarak belirledik. İçinde bulunduğumuz çağı “Bilimsel Pazarlama Çağı” olarak adlandırdık.
XCO’24’de sunum yapan markaların sizlere ilginç sürprizleri olacak. Açıklamayalım, zira adı üstünde “sürpriz!” MG International Fragrance Company’nin geleneksel “Kendi kokumuzu keşfettiğimiz atölyesi” ile MADO’nun “Lezzetin Ötesinde” workshop’u sınırlı sayıda katılımcıyı ağırlayacak.
Zirvede, bu özel deneyim alanları için kayıt olmayı unutmayınız! XCO zirvesi süresince de “Bilimsel Pazarlama”nın başarılı örneklerini öncü şirketlerin vizyoner yöneticilerinden dinleyeceğiz.
Ancak katılım için BURADAKİ LİNKTEN kaydınızı yaptırmayı unutmayın.