En iyi deneyim tasarımı için “Hareket”e geçenler XCO’24’te bir araya geliyor
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan, Türkiye’de deneyim tasarımına odaklanan ilk ve en kapsamlı etkinlik XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, 10. yılında sektör profesyonellerini “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla bir araya getirecek. 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek zirve global trendleri deneyimin usta isimlerinin yorumlarıyla sahnesine taşıyacak. Zirvenin en dikkat çeken ana başlıklarından biri de “Hareket” olacak.
36 konuşmacının sahne alacağı zirve “Pazarlama Tüneli”nin de aşamalarını temsil eden 5 ana bölümden oluşacak:
- Farkındalık (Awareness),
- İlgi (Interest),
- Arzu (Desire).
- Hareket (Action)
- Sadakat ve Marka Elçiliği (Loyalty and Advocacy)
11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek zirve için yerinizi ayırmayı unutmayın!
Hareket: Veriden hedefe giderken her adımda güvenliğe dikkat
Bugün sadakat artık iki yönlü yorumlanıyor. Müşteri ve markanın karşılıklı sadakat beklentisi konuşuluyor.
Bu bölümde neler anlatacağız?
Veri güvenliği ve gizlilik müşterilerin kırmızı çizgisi. Veri kaçaklarını kendisine yapılmış bir ihanet olarak yorumluyor. Pazarlama döngüsünün süreçleri mükemmel müşteri yolculuğuna dönüştüğü deneyimler beklentisi artıyor.
Aggregation: birlikteliğin gücüyle sınırsız ve kesintisiz hizmet
- Veri güvenliği ve gizlilik
Müşteriler güvenerek teslim ettiği kişisel verilerinin korunacağı konusunda bir teminat istiyor. Uzun yıllar önce verileri çalınmış kurumların bugünkü araştırmalarında müşterilerinin hala güven sorunu yaşadığını görüyoruz. Sadakati söylemden öte uygulamalarda da görmek istiyorlar.
- Pazarlama döngüsünün mükemmel müşteri yolculuğuna dönüştü deneyimler
Yatırımın geri dönüşü (ROI) her iş sürecinde hedeflenmeli. Karlılık hedefi düşünceden aksiyona, bilinirlikten tüketici sadakatine kadar her aşamada sistemleştirilmeli. Ticari kaygılar gerektiğinden fazla öne çıkarılarak mükemmel deneyimden tasarruf edilmemeli.
- Aggregation: birlikteliğin gücüyle sınırsız ve kesintisiz hizmet
Günümüzde dikkat çekici bir büyüklüğe ulaşmadan küresel zorlu rakipler arasından öne çıkmak mümkün gözükmüyor. İçinde bulunduğumuz dönemde yapılan çoklu “İstişare ve İttifaklar” bir iş modelli olarak artıyor.
Kurumların farklı markalarla etki alanlarının dışında da aksiyon aldığını görüyoruz. Taraflar sahip oldukları tüm yetenekleri bütüncül bir hizmet anlayışıyla sunarken bu birlikteliğin yarattığı sinerjiden yararlanıyor ve tek başlarına tasarlayamayacakları mükemmel deneyimleri tasarlıyorlar.
“Hareket” başlığı altında kimler neler anlatacak?
Panel: Deneyimin Yeni Gerçekliği; AI
Banu Hızlı-MDYD Yönetim Kurulu Başkanı
Ogan Atasagun-Mplus Türkiye Satış, Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Haktan Saran-AssisTT Genel Müdürü
Metin Tarakçı-Concentrix Türkiye ve Orta Doğu Lideri
Zekeriya Arslan-EchoCCS CEO
Panel: Gelenekselin Dijital İle Buluşması
Oğuzhan Aslan-Sisal Şans Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Zeynep Emre Manço-Sisal Şans Online’dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Moderatör: Günseli Özen-Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
Değişen Bankacılık Hizmetleri; Kesintisiz Hizmet, Sınırsız Deneyim
Yasemin Koç-Yapı Kredi Müşteri Deneyimi Direktörü
Marka Sadakati 2.0: AI ile Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi
Tolga Ünvan-MediaMarkt Türkiye İcra Kurulu Üyesi, Pazarlama, Kurumsal İletişim ve E-Ticaret Direktörü
Marka Stratejisinden Müşteri Deneyimine “Özü Sözü Bir” Marka Yaratmak!
Gamze Gürkan Numanoğlu-Aktif Bank Müşteri Deneyimi ve İletişim Grup Başkanı
Birlikteliğin Gücüyle Markalara Yön Vermek
Cem Demiröz-Watsons Türkiye Pazarlama ve Ticaret Direktörü
Betül Karahan-Watsons Türkiye Pazarlama ve Sürdürülebilirlik Grup Müdürü
Değer Yarat, İz Bırak! Sürdürülebilir Markalaşma: The Purest Solutions
Hazal Evliyaoğlu-The Purest Solutions Co-Founder/ CMO & CDO
Ozan Evliyaoğlu-The Purest Solutions Co-Founder / CEO
Çoklu Kanal, Çoklu Marka Ortamında Büyüme Odaklı Müşteri Deneyimi
Gökçe Kunt-FLO Group Pazarlama ve Büyüme Genel Müdür Yardımcısı
“Bizi Bizden İyi Tanıyan Birileri Var!”
Simgül Madanoğlu-Bilyoner Pazarlamdan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı