
En iyi deneyimi hedef kitlesiyle buluşturan projeler Brandverse Awards’da yarışacak
Hedef kitlesine en iyi deneyimi sunan, birbirinden iddialı projeler Brandverse Awards’un Deneyim Tasarımı Bölümü’nde yarışıyor. Dijitalde Müşteri Deneyimi, Metaverse Kampanyası, NFT Kampanyası, Markalı Oyun Deneyimi, Promosyonlar ve Yarışmalar, VR/AR Teknoloji Kullanımı ve birçok kategoride ve bu yıl ilk kez eklenen Web 3.0 Projeleri ve Yapay Zeka Destekli Müşteri Deneyimi kategorilerinde başvurular 28 Mart’a kadar kabul edilecek…
Özgün ve yaratıcı deneyimler…
Markaların hedef kitleleriyle yaratıcı ve özgün yöntemlerle buluşmasına olanak sağlayarak müşteriler için deneyim sunan projeler Deneyim Tasarımı bölümünde yarışır.
- 360 Derece Entegre Marka Deneyimi
Markaların online veya offline ortamlarda müşteriyle ilk temas anından satış ve destek süreçlerine kadar müşteri deneyiminin her adımdaki stratejik planlamaları bu kategoride değerlendirilir.
- Canlı Deneyimler / Konserler / Festivaller
Spor, festivaller, konserler, kurumsal eğlenceler, yapılı sahneler vb. gibi büyük ölçekli etkinliklerin kullanıldığı marka deneyimi veya aktivasyonları bu kategoride yarışır.
- Dijitalde Müşteri Deneyimi
Marka veya ürünün tüketici kitlesine dijitalde sunduğu marka deneyimi projeleri bu kategoride yarışır.
- Doğrudan Pazarlama Kampanyaları
Markanın hedef kitlesine bir veya birden fazla reklam aracıyla doğrudan ulaştığı, interaktif ve sonuçları ölçülebilen pazarlama kampanyaları bu kategoride yarışır.
- Fiziksel Müşteri Deneyimi
Marka veya ürünün tüketici kitlesine fiziki bir ortamda sunduğu canlı marka deneyimi projeleri bu kategoride yarışır.
- Markalı Oyun Deneyimi
Müşterinin marka ile etkileşim kurabildiği marka adına özel olarak hazırlanmış ya da mevcut oyunlar aracılığıyla sağlanmış marka deneyimleri bu kategoride yarışır.
- Promosyonlar ve Yarışmalar
Markanın hedef kitlesiyle etkileşimini sağlamak için sunduğu online veya offline yarışmaları, mağaza içi promosyon aktivasyonları, oyunlaştırılmış deneyimler gibi tüm çalışmalar bu kategoride yarışır.
- VR/AR Teknoloji Kullanımı
Bir markanın pazarlama stratejisi doğrultusunda hazırlanan tüm sanal gerçeklik veya artırılmış gerçeklik kampanyaları ve uygulamaları bu kategoride yarışır.
- Web 3.0 Projeleri *YENİ
Bu kategori, markaların Web 3.0 teknolojilerini (blockchain, NFT, metaverse gibi) kullanarak geliştirdiği projeleri kapsar. Bu kategoride, projelerin bu teknolojilerle uyumlu olarak kurgulanmış ve hayata geçirilmiş olması beklenir.
- Yapay Zeka Destekli Müşteri Deneyimi *YENİ
Yapay zeka teknolojilerinin, kullanıcı etkileşimlerinden veri analizine, kişiselleştirilmiş içeriklerden otomatik süreçlere kadar, müşteri deneyimini şekillendirmek ve iyileştirmek amacıyla geniş bir yelpazede kullanıldığı tüm projeler bu kategori altında değerlendirilir.
En başarılı projelerinizle yarışmaya başvurmak ve başvuru detaylarını öğrenmek için brandverseawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.