Brandverse Awards’ta başvuru dönemi 16 Nisan’da sona erecek
Birbirinden iddialı projelerin 8 ana bölüm altında rekabet edeceği, Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin de (REPİD) destek verdiği Brandverse Awards’da başvuru süreci 16 Nisan’da sona eriyor… Başvuru sürecinin ardından deneyimli jüri, Nisan ayı içerisinde online oylamayla kısa listeye kalan işleri seçecek. Sonrasında ise Jüri Başkan Sami Basut liderliğindeki büyük jüri, Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla dahil olduğu süreçle kazananları belirlemek için bir araya gelecek.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen Türkiye’nin en kapsamlı reklam ve pazarlama iletişimi yarışması Brandverse Awards’un başvuru süreci 16 Nisan’da tamamlanırken deneyimli sektör profesyonellerinden oluşan jüri, önce online bir oylamayla kısa listeye kalan işleri belirleyecek ardından da kazananları belirlemek için bir araya gelecek. Her yıl olduğu gibi bu yıl da Deloitte Türkiye jüri değerlendirme sürecine adil ve şeffaf bir rekabet ortamı yaratmak adına uzmanlığıyla katkı sağlayacak…
Pazarlama ve iletişim faaliyetleri için sektör dinamikleri göz önünde bulundurularak özenle oluşturulmuş bölümleriyle markalar için kapsamlı kategoriler sunan Brandverse Awards’da, geçmişte Social Media Awards Turkey’de bulunan kategorilerin yer aldığı Sosyal Medya ve Dijital bölümün yanı sıra Medya, PR, Film, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik, Deneyim Tasarımı, Strateji ve Craft Bölümleri yer alıyor.
Eski ve yeni nesil tüm pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarının adil bir süreç ve şeffaf kriterlerle değerlendirildiği, bu alanda üretilen tüm işlerin “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla ele alındığı Brandverse Awards güçlü jürisiyle de dikkat çekiyor… Bu yıl deneyimli jüriye WPP Turkey Chief Entertainment Officer/AKQA Istanbul Executive Creative Director Sami Basut başkanlık edecek. Brandverse Awards’un 8 ana bölümüne liderlik edecek isimlerse şöyle sıralanıyor:
“Sosyal Medya ve Dijital” bölümüne PepsiCo Turkey Marketing Director Didem Namver, “Film” bölümüne Happy People Project Chief Creative Officer Ergin Binyıldız, “Medya” bölümüne Publicis Groupe Türkiye Chief Media Officer Kağan Yıldızalp, “PR” bölümüne ise MPR İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı Meral Saçkan başkanlık edecek.
“Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik” bölümün Jüri Başkanı WWF Chief Executive Officer/Primer Co-Founder Ömür Kula olurken “Strateji” bölümünün Jüri Başkanı FutureBright Founding Partner Akan Abdula, “Craft” bölümünün Jüri Başkanı ise Rabarba Kreatif Ortağı Pemra Ataç Açıktan olacak. L’Oréal Luxe Turkey General Manager Ufuk Batur ise “Deneyim Tasarımı” bölümünde Jüri Başkanlığını üstlenecek.
REPİD’in desteğiyle…
Brandverse Awards bu yıl Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) desteğiyle sektörle buluşuyor. Reklamverenler Derneği (RVD), Reklamcılar Derneği (RD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA), Açıkhava Reklamcılar Vakfı (ARVAK), Ulusal Radyo Yayıncıları Derneği (URYAD) ve üyelerinin katılımıyla kurulan ve İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA’nın da üye olduğu REPİD pazarlama ve pazarlama iletişimi sektörünün en kapsayıcı sivil toplum kuruluşu olma özelliği taşıyor. Türkiye’de, küresel standartlara uygun “Sorumlu Reklamcılık Ekosistemi”ni oluşturmak, büyümenin sağlıklı ve organize şekilde sürdürülmesini sağlamak amacıyla kurulan REPİD’in desteği Brandverse Awards’un kapsayıcı yapısının da bir göstergesi…
Değerlendirme sürecinde Deloitte Türkiye uzmanlığı…
Her yıl olduğu gibi bu yıl da Deloitte Türkiye, Brandverse Awards’un tüm değerlendirme süreçlerinde uzmanlığıyla yer alarak yarışmanın tarafsız ve şeffaf yapısını güçlendirecek. Brandverse Awards’da Deloitte’un katma değer sağladığı alanlar şöyle sıralanıyor:
- Brandverse Awards organizasyonu ve kurgusuna görüş, öneri ve katkı sağlamak,
- Tüm ödüllendirme mekanizmasının şeffaf ve hesap verilebilir olması için kontrol ve değerlendirme yapmak, iyileştirme sunmak,
- Değerlendirme sürecinde jüri başkanlarına danışmanlık yapmak ve bu süreçte gözlemci görevi üstlenmek,
- SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne ilişkin veri toplama, algoritma ve veri analiz sistematiğini değerlendirmek,
- Tüm markaların sosyal medya performans sonuçlarının finalize edilmesi sürecinde yer alarak güvenilirliği pekiştirmek…
En başarılı projelerinizle yarışmaya başvurmak ve başvuru detaylarını öğrenmek için brandverseawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.