Epica Awards’dan sektöre global kıyak!
Jürisi gazetecilerden oluşan tek yaratıcılık festivali olan Epica Awards bu sene de dünyanın dört bir yanından kampanyaları değerlendirecek. 9 Aralık 2021’de kazananlarının açıklanacağı ve Early Bird dönemini 1 Eylül’e kadar uzatan Epica Awards, bu dönemde yapılan başvurulardan katılım bedeli talep etmeyecek.
Dünyada yaşanan gelişmeleri kategorilerine yansıtmayı bir alışkanlık haline getiren Epica Awards bu yıl “Creative Use of A.I.” kategorisini açtığını duyurdu. Epica Awards Editoryal Direktörü Mark Tungate, “Kategorileri tabiri caizse ‘açmak için açmıyoruz.’ Biz de zamanla birlikte gelişmeyi, geliştirmeyi seviyoruz. Birçok ajansın kampanyalarında yaratıcılığı desteklemek ve öne çıkarmak adına A.I.’ı deneyimlediğini fark ettik. Epica jürisi de işte bu işleri değerlendirmeyi iple çekiyor” dedi.
Epica Awards’da Direct kategorileri birleşti, COVID-19 kategorisi bir sene daha listelerde…
Kategorilerde yapılan değişikliklerden bir diğeri “B2B Direct” ve “Consumer Direct” kategorilerinin birleştirilerek “Direct Marketing” kategorisinin oluşturulduğu. COVID-19 kategorisi ise bir sene daha listede yer alarak başvuruları bekliyor olacak.
Tarihi boyunca sadece jüri değerlendirmesinden bir önceki yılın işlerini kabul eden Epica Awards, geçtiğimiz senenin koşullarını göz önünde bulundurarak bu yıl 1 Temmuz 2019 – 1 Temmuz 2021 arasındaki işleri değerlendiriyor olacak.
9 Aralık 2021’de geçen sene olduğu gibi online olarak gerçekleşecek ödül töreninde, son 2 yılın en yaratıcı kampanyaları ödüllerine kavuşacak.
Epica Awards’a BURADAN başvurabilirsiniz.