EPICA’nın ilk konuğu Can Faga oldu…
Marketing Türkiye’nin işbirliğiyle web sitesinde farklı ülkelerdeki başarılı genç kreatif direktörleri ağırlayan EPICA’nın bu haftaki söyleşi konuğu Lowe İstanbul Yaratıcı Grup Başkanı Can Faga oldu. Can Faga verdiği söyleşide “Türkiye’de bir brif (bilgilendirme) aldığınızda, müşteri ertesi gün başka bir şeyler ister. Gelen kutum acil talepleriyle dolar – acil kelimesi anlamını yitirmiş vaziyette” diyerek sektöre genel bir eleştiri getirdi. Faga, reklamların ajansların değil markaların kimliğini ifade etmesi gerektiğini söyleyerek, “Ajansların reklamlarına baktığımızda kimin reklamı olduğunu söyleyebilirim çünkü ajnaslar, marka reklamlarında kendi dillerini kullanıyor. Ancak bunu doğru bulmuyor hatta nefret ediyorum. Çünkü çalışmalarımız ajansı değil marka kimliğini ifade etmelidir” diye konuştu.