Faber-Castell, Apple’a sataştı: Reklam panolarında “Shot on Faber-Castell” dönemi başladı
Apple’ın uzun yıllardır devam eden “Shot on iPhone” kampanyası, gelişen kamera teknolojisini sergileyerek akıllı telefon fotoğrafçılığını öne çıkarmada adeta mihenk taşı olmuştu. Çizim yapmanın önemini tekrar hatırlatmak isteyen Faber-Castell ise “Shot on iPhone” kampanyasını uyarlayarak “Peki ya harika görüntüler yakalamak için güvendiğiniz telefonunuzu değiştirmeniz gerekmese ne olur?” sorusunu taşıyor gündeme…
DAVID São Paulo ajansı, São Paulo’daki billboardlarda ve metro istasyonlarında “Shot on Faber-Castell” reklamlarıyla dikkatleri üzerine çekiyor. Megapiksel sayısıyla övünmek yerine kağıt kalemi öne çıkarma fikrini aşılayan kampanyada; görkemli bir kedi illüstrasyonunun, komik bir şekilde güneş yanığı izleri olan bir tostun ve zebraların görkemli resmi ile “Shot on Faber-Castell” ifadesini görüyoruz.