Farkındalığın gücünü kullanan markalar XCO’24 sahnesinde olacak… Yerinizi ayırmayı unutmayın!
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliği ile tasarlanan ve Türkiye’de deneyim tasarımını odağına alan ilk ve en kapsamlı etkinlik olan XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, 10. yılında sektör profesyonellerini “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla bir araya getirecek. Zirvenin ilk ana başlığı ise “Farkındalık” olacak.
11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek zirve için yerinizi ayırmayı unutmayın!
Farkındalık, teknolojinin de katkısıyla her geçen gün artıyor
Günümüzün üreticisi hem diğer seçeneklerin her zamankinden daha fazla ve kıyaslanabilir olduğunun hem de hiper kişiselleştirme düzeyinde beklentinin ne kadar yükseldiğinin ayırdında. Şimdi rekabet eskisinden daha acımasız.
Peki, ürün ve hizmetler eşitler arasından nasıl öne çıkacak?
Farkındalık ana başlığında Teknoloji ve İnovasyon, Yapay Zeka ve Otomasyon, AI Destekli Reaktif Marketing ve Platform Ekosistemleriyle Sürdürülebilirlik konularına değineceğiz.
Haydi gelin FARKINDALIK ana başlığı altında yer alan konuların ayrıntılarına bakalım:
- Teknoloji ve inovasyon
Tüm şirketlerin rekabet üstünlüğü konusunda uzlaştığı tek konu, ileri bir teknolojiye sahip olmak çünkü teknoloji güçlendiriyor ve datayı nano düzeyde toplayarak pek çok parametrede konsolide ediyor. Datayı veriye, veriyi bilgiye dönüştürmek teknoloji ile mümkün.
Bilgide eli güçlü olan yenilik yapıyor, yeni deneyimler tasarlıyor, oyunu kazanıyor.
- Yapay Zeka ve Otomasyon
Giderek yetkinliği artan yapay zekâ müşterilerin mükemmel hizmet arayışını karşılayacak mı? Görünen o ki chatbotlar ve AI destekli pazarlama teknolojileri üretim ve hizmet süreçlerini hem yönetip hem de yönlendirerek daha verimli kullanılmasını sağlayacak. Yaklaşan dalga yapay zekayı iş süreçlerine entegre ederek karşılamaya hazır olanlar bu dalganın gücünden faydalanacak.
- AI Destekli Reaktif Marketing
Fırsatlar ya da tehditler an zamanlı yükseliyorken güçlü bir reflekse sahip olmalısınız. Ve bu durumu anlamak için sadece iki saniyeniz olduğunu bilerek aksiyon almanız gerektiğini biliyorsanız.
Bu tsunamide insan üstü bir kapasiteye sahip olmak gerektiğini tartışamayız bile!
Peki, bu zorlu süreci nasıl yöneteceğiz?
Teknoloji, otomatize edilmiş süreçler ve size yoldaşlık edecek bir yapay zekâ elbette bundan maksimum düzeyde faydalanacak bir iç görüyle.
- Platform ekosistemleriyle sürdürülebilirlik
Tüketiciler mükemmel deneyimin yanı sıra kendilerine sunulan ürün ve hizmetlerin sürdürülebilir olduğundan da emin olmak istiyorlar.
Güçlü bir ekosistem içerisinde yer alan markalara hem güven hem de sadakat duyuyorlar.
Gücü, ekosistemin bütüncül gücü olarak görüp her bir deneyimsel dokunuşu bu bütün içerisinde değerlendiriyorlar.
Farkındalık bölümünde kimler neler anlatacak?
“Pazarlamanın yeni cini şişeye geri girer mi?
Hakan Göl-Deloitte Türkiye Technology & Transformation Business Unit Leader
“Müşteri Deneyimi Stratejinize Yön Verecek 7 Trend”
Sezin Mızraklı Avalin – Teleperformance Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı
“CMO’s AI Cheatsheet: Marketing in the Age of AI”
Serkan Girgin-Google Country Marketing Manager
“New Horizons in Marketing with AI”
Burak Akusta-Global IT-Cloud Engineering Director ve Dr. Serhan Yılmaz Google Cloud-Country Channel Leader
“Ev İşlerini Artık Yapay Zekaya Bırakın!”
Mehmet Tüfekçi-Arçelik Kıdemli Pazarlama Direktörü
“AI in Media ya da Media in AI”
Murat Atay-TvEkstra CoFounder
“Deneyim 3.0“
Bora Biçer-Sahibinden Chief Product Officer
“Söyleneni Anlamak”
Ayça Furth-Stellantis CCO