Garanti Bankası’na “The Stevie Awards”tan gümüş madalya
Garanti Bankası, “The Stevie Awards” tarafından, Yılın Müşteri Hizmetleri Birimi kategorisinde Gümüş Madalya’ya layık görüldü. 2002 yılından bu yana düzenlenen, bu yıl tüm dünyadan ve farklı sektörlerden 3 bin 300’ü aşkın kuruluşun başvurduğu program, Garanti Bankası’nı önceki yıllarda da, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Finansal Servisler gibi kategorilerde ödüllendirmişti.
Konuyla ilgili bilgi veren Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Didem Dinçer Başer, “Uluslararası arenada en prestijli ödül programlarından biri olan The Stevie Awards tarafından, ‘Yılın Müşteri Hizmetleri Birimi’ kategorisinde Gümüş Madalya’ya layık görülmekten büyük mutluluk duyduk. Garanti Bankası olarak, müşterilerimizin memnuniyetini ve bağlılığını en yüksek seviyede tutmayı hedefleyen Müşteri Memnuniyeti Müdürlüğümüzle çok sayıda projeyi hayata geçirdik. Koşulsuz müşteri memnuniyeti kültürümüzle, müşterilerden yoğun bildirim aldığımız konular üzerinde çalışıyor, analizler yaparak şikâyetleri doğmadan önlemeye yönelik proaktif çözümler üretiyoruz. Aynı zamanda, yenilik ve eğilimleri takip ederek Twitter ve Facebook gibi yeni kanallar üzerinde de çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Aldığımız ödüller, başarımızı daha da ileriye taşımak için bizi motive ediyor. Müşteri merkezli uygulamalarımızı önümüzdeki dönemde de artırarak devam ettireceğiz.” dedi.